וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת יום ההולדת של קניה ווסט מעוררת סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:51

הראפר השנוי במחלוקת חגג במסיבת יום הולדת משונה במיוחד, שכללה בין היתר נשים ערומות ששימשו כמגשים לסושי. ומה קרה לבתו הבכורה נורת' בפנים? וואלה! סלבס הזיות

העובדה שקניה ווסט הוא ראפר שנוי ומחלוקת היא לא דבר חדש. הראפר נוטה להסתבך חדשות לבקרים, מאמירות אנטישמיות וגזעניות, מריבות עם צלמי פאפרצי (או סתם אנשים שמצלמים אותו) וגם יחסים מעורערים עם אישתו לשעבר ואם ילדיו, קים קרדשיאן. והנה, הוא עושה זאת שוב עם חגיגות יום הולדת שמסעירות את הרשת.

ווסט חגג את יום ההולדת ה-46 שלו במסיבה גדולה בלוס אנג'לס במהלך סוף השבוע. תמונות וסרטונים שעלו לרשת חשפו את פרטי המסיבה ההזויה, שהתקיימה ברובה לאור אלפי נרות שהיו מפוזרים ברחבי המקום, כשהכיבוד לאירוע היה שפע של סושי, שהוגש על גופן של נשים ערומות שנשכרו לצורך העניין. הגולשים ברשת לא נשארו אדישים לתיעוד, והאשימו את הראפר במיזוגניה והחפצה במסווה של "אומנות" ו"חגיגה".

מה שעוד עורר סערה לא פחות היה, שמי שהייתה עדה לצורה בה הראפר בחר להגיש את האוכל באירוע, הייתה בתו הבכורה, נורת'. העוקבים ברשתות תהו מה יש לילדה בת תשע לעשות באירוע שכזה, ומעבר לנוכחות שלה, גם ההופעה שלה הייתה משונה במיוחד.

נורת' הגיעה לאירוע יד ביד עם חברתו/אשתו של ווסט, ביאנקה סנסורי, כשנראה היה שהיא פצועה בפנים שהיו מרוחות במה שנראה כמו דם, אך לפי הדיווחים, מדובר באיפור בלבד וכי היא מתנסה לאחרונה באיפור אפקטים. בזמן האירוע נורת' קיבלה תפקיד נוסף, כשצילמה את אבא שלה למה שנראה כמו קליפ (או סתם ליפסינק משונה) לשיר שלו, "Off The Grid".

וואלה! סלבס חגגה פעם יום הולדת שהסתיימה במהרה אחרי שהאורחים עשו לה "הקיץ של אביה".

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully