וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמילה קביו ושון מנדז נפרדו והיא כבר נצפתה עם בחור חדש

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 9:55

עוד לא סיימנו להתרגש מהקאמבק של כוכבי הפופ הלוהטים, וכבר נראה כי השניים החליטו שוב להפריד כוחות. וזה לא הכל, כי הזמרת כבר נצפתה מתהלכת יד ביד עם בחור חדש. מה קורה שם? וואלה! סלבס טינאייג'רית

רק לפני חודשיים הרשת החלה להתמלא בסרטונים ותמונות פאפרצי של אחד מהזוגות הצעירים והלוהטים שהיו פה בשנים האחרונות, שון מנדז וקמילה קביו, שהציתו שמועות על קאמבק מרגש יותר משנה אחרי שנפרדו. אבל נראה שהזוגיות (או תרגיל היח"צ, תלוי את מי שואלים) לא צלחה, ולא רק שהם כבר הספיקו להפרד, אלא גם שקביו נצפתה מתהלכת יד ביד עם בחור חדש.

השמועות על הקמאבק החלו בחודש אפריל, כשהשניים נצפו מבלים יחד צמודים במיוחד בפסטיבל קואצ'לה. מאז הם נתפסו על ידי צלמי הפאפרצי במספר הזדמנויות, כשהם מתהלכים יחד ברחובות ניו-יורק ולוס אנג'לס, ואפילו נהנים מרגעים רומנטיים בהופעה של החברה הטובה, טיילור סוויפט בניו-ג'רזי בסוף מאי, אך מעולם לא אישרו רשמית את החזרה.

בתחילת החודש החלו שוב שמועות עיקשות, אבל הפעם הן דיברו על פרידה, אחרי שהשניים נצפו על ידי צלמי הפאפרצי כשהם משוחחים ברחוב בניו-יורק, במה שנראה כמו שיחה מתוחה במיוחד. כמה ימים אחרי הזמרת כבר נצפתה עם בחור חדש, המפיק ג'ספר האריס, כשהם הולכים יד ביד ברחוב.

ב-9 ביוני הזמר הוציא בזריזות שיר חדש בשם "What the Hell Are We Dying For", עם התייחסות לשריפות בקנדה שהעשן שלהן הגיעו עד לניו-יורק, אך המעריצים משוכנעים שהמילים של השיר מתייחסות בעצם לפרידה שלו ושל קביו. הזמר אפילו התראיין לאחת מתכניות הרדיו של Apple וסיפר שהוא כתב את השיר "תוך שהוא נאבק ברגשות על חיי האהבה שלו", בין היתר. המעריצים משוכנעים כעת שהזמרת בגדה במנגז עם אותו מפיק איתו היא נצפתה, חשד שהתחזק אחרי שבלוגר הרכילות Deuxmoi פירסם שמנדז הסיר עוקב באינסטגרם מהאריס, ואתם כבר יודעים מה זה אומר בימינו.

וואלה! סלבס הייתה פעם חלק במשולש אהבה אחרי שהתאהבה בשני מוכרי פלאפל שונים. זה הסתיים בכך שהיא נאלצה למצוא מקום חדש לאכול בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully