וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לשגע את המעריצים: שון מנדז וקמילה קביו שוב נצפו יחד

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 10:04

צמד הפופסטארז ששברו למעריצים שלהם את הלב כשנפרדו ממשיכים להראות סימנים לקאמבק מרגש, אחרי שנצפו שוב הולכים יחד יד ביד ברחובות ניו יורק. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס סניוריטה

שון מנדז וקמילה קאביו ממשיכים לתלדק את השמועות על הקאמבק ולשגע את המעריצים שלהם, אחרי שהם שוב נצפו מטיילים להם יחד ואוחזים ידיים.

השניים תועדו כשהם הולכים יחד ברחובות ניו-יורק לדייט על כוס קפה, אוחזים ידיים ומפזרים חיוכים לכל עבר ובעיקר, ממש לא מתחבאים מהצלמים. הדייט הזה מצטרף לדייט נוסף שהשניים נתפסו בו, כשבתחילת החודש הם הלכו יחד להופעת סטנדאפ בלוס אנג'לס ולאחר מכן באותו הערב נצפו נכנסים יחד לבית מלון במערב הוליווד.

השמועות על הקאמבק המרגש של השניים התחילו בחודש שעבר, כשסרטון של השניים מתנשקים במהלך פסטיבל הקואצ'לה חרך את הרשת, וקיבלו דחיפה נוספת אחרי שהזמרת הוציאה טיזר לשיר חדש שלה עם מה שנשמע כמו רמז נוסף לכך שהם חזרו להיות יחד.

הזוג הלוהט שברו למעריצים מרחבי העולם את הלב כשהודיעו על פרידה בנובמבר 2021, אחרי שנתיים של זוגיות בהצהרה שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם בה נכתב:"היי חבר'ה, החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו זה לזה כבני אדם חזקה מתמיד. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים. אנחנו כל כך מעריכים את תמיכתכם מההתחלה וממשיכים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully