וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמילה קביו הוציאה טיזר לשיר חדש ושיגעה את המעריצים

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:06

אחרי שנתפסה מתמזמזת עם האקס שון מנדז במהלך פסטיבל קואצ'לה, הזמרת פרסמה טיזר לשיר חדש שגורם למעריצים לתהות האם מדובר בקאמבק מרגש או בתעלול יח"צני מעצבן? וואלה! סלבס או לה לה לה

הזמרת קמילה קביו העלתה אמש (ד') לחשבון האינסטגרם שלה טיזר לשיר חדש ששמו אמנם לא נחשף, אבל המילים של הקטע שפורסם כבר הספיקו לשגע את המעריצים ברחבי הרשת שהעלו השערות שונות, האם מדובר ברמז לקאמבק עם האקס שון מנדז או תעלול יח"צני על חשבונם?

הקטע שפורסם מתוך השיר אורך 20 שניות בלבד, אך במילים מסתתר רמז בולט במיוחד: "איך אתה יכול להיות כל כך טוב יותר? זה הולך להסתיים מתישהו? אני מניחה שאגלה את זה לבד. האם אתה מגיע לקואצ'לה? אם לא, אז שיהיה. ואם כן מותק, זה יהיה כל מה שאחשוב עליו". האזכור לפסטיבל קואצ'לה הקפיץ את המעריצים, אחרי שבתחילת השבוע תיעוד של קביו ומנדז מתנשקים במהלך אחת ההופעות בפסטיבל חרך את הרשת והצית שמועות על קאמבק של השניים.

למרות התיעוד המרגש, מקורב לשניים כבר הספיק לשפוך מים צוננים על התקווה שהשניים חזרו, כשבראיון לאתר Page Six אמר: "שון וקמילה נשארו חברים עם הרבה אהבה והיסטוריה ביניהם, אבל הם לא יוצאים שוב. הם נשארו בקשר מאז הפרידה שלהם והחליטו להיפגש בקואצ'לה מכיוון ששניהם נסעו לשם".

המעריצים של הזמרת נותרו מבולבלים מכל הסיפור, כשבתגובות לפוסט שהעלתה ומשאר רחבי הרשת הדעות חלוקות בין אלו המתרגשים מהאזכור לפסטיבל ומקווים לקאמבק, לבין אלו שתוהים איך ומתי היא הספיקה להקליט את השיר, ואם לא מדובר בסך הכל בתרגיל יח"צני בשביל לקדם אותו. "היא כל כך מהירה?!" הגיב אחד העוקבים ואחר הוסיף: "תמיד חשבנו שמערכת היחסים ביניהם זה יח"צ ועכשיו את מפרסמת את זה. מה את חושבת שאנשים יחשבו? היא לעולם לא תהיה אמנית רצינית". מגיבה אחרת הגיבה: "מתגעגעת לזה שקמילה לא הייתה צריכה לעשות לעצמה שיווק עם גבר בשביל להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully