וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינג': מה קורה בתפילות ההמוניות של הראפר קניה ווסט?

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 14:01

הראפר, המכנה את עצמו "יה", מנהל כבר כמה שנים אירועי דרשות המוניים של תפילות בימי ראשון, והקים סביבו קהילה שאיך נאמר בעדינות, משדרת וייבים של כת מסתורית ומשונה. לכאורה, כמובן. וואלה! סלבס משיחית

הראפר קנייה ווסט החל בשנת 2019 לקיים אירועים המוניים של דרשות יום ראשון, במהלכן מתקיימות תפילות המוניות הכוללות מקהלת גוספל מרשימה, שכבר מתחילת הדרך שידרו וייבים חזקים של כת משונה, לכאורה כמובן.

תמונות שרצות ברחבי הרשת מסוף השבוע האחרון מביאות תיעוד מקריפ במיוחד למה שקורה באירועים הללו, כשכל המשתפפים נראים לבושים בבגדים לבנים מיוחדים שהזכירו ללא מעט גולשים את "סיפורה של שפחה". הלבוש הזהה והמשונה לא היה הדבר היחידי שבלט באירוע, כשבין היתר היה נראה שהוגשו שם מאכלים על מגשים כסופים הנראים כמו שולחנות נתיחה, ועליהם הונחו סטייקים, סלמון ועוף שאותם נאלצו לאכול עם הידיים, כיוון שלא היה כל תיעוד לכלי אוכל באירוע.

מאפייני הלבוש והאוכל נהוגים לא רק בדרשות אותן הראפר מנהל. על פי תביעה שהוגשה כנגדו באפריל השנה על ידי נשים שהועסקו כמורות בבית הספר שהקים, גם שם התלמידים מתחייבים להגיע עם תלבושת אחידה שקבע ווסט, וכללי הארוחה מוזרים ונוקשים לא פחות.האוכל היחידי שמוגש במוסד הוא סושי, וכל התלמידים אוכלים יחדיו באותו הזמן על הרצפה.

קניה עצמו, אגב, לא נראה בסביבת האירוע שהתקיים ביום ראשון האחרון, כשבאותו הזמן הוא חגג את יום הולדתו ה-46 באירוע הזוי לא פחות, במהלכו הוגש סושי (כבר מזהים את המוטיב החוזר?) על גופן של נשים ערומות שנשכרו לצורך העבודה המפוקפקת, מה שגרם לסערה ברשת והאשמות חריפות כנגד הראפר, שמצד אחד מנהל תפילות וקורא לנהל אורח חיים דתי, ומצד שני נוהג במיזוגניה דוחה, וכל זה לעיני בתו בת ה-9 שנכחה במסיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully