וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציבה גבולות: קלואי קרדשיאן נשבעה שהיא לא תחזור לאקס

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 15:30

אחרי לא מעט שמועות וספקולציות, הכוכבת החליטה להציב קו ברור ולהשבע שאין לה כוונה לחזור לאקס ואבי ילדיה, טריסטן תומפסון. האם לשם שינוי היא למדה מטעויות? וואלה! סלבס בלי נדר

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
מאמי אין לי אקסים/GettyImages

כבר תקופה ארוכה שהרשת מלאה בשמועות לגבי קאמבק אפשרי בין קלואי קרדשיאן לכוכב הכדורסל שבגד בה יותר מפעם אחת, טריסטן תומפסון. אחרי שהכחישה את העניין נמרצות, היא החליטה לשים קו ברור ולהשבע כי לא תטעה שוב.

בפרק החדש של "משפחת קרדשיאן", קלואי סיפרה לאם המשפחה, קריס ג'נר, על מערכת היחסים הרעילה בין השניים, ולא שכחה שמדובר אחרי הכל באבי ילדיה: "טריסטן ואני מסתדרים מצוין, ועבור הילדים שלי אני אניח הכל בצד".

עוד המשיכה קלואי וסיפרה לאמה: "מה שנעשה נעשה, אני לא צריכה 'להעניש' אותו כי אני לא מתכוונת לחזור אליו". קלואי הבהירה שהיא צריכה להציב לאקס גבולות שיילמד - היא לא מתכוונת לחזור על טעויות: "חזרתי אליו אחרי שערוריית רמאות בלתי פוסקת. אני לא יכולה לתת להרגלים הישנים האלה להיכנס בקלות לחיים שלי", שיתפה בגילוי לב.

השמועות על הקאמבק התגברו אחרי שאחותה של קלואי, קים קרדשיאן, נצפתה במשחק הכדורסל של תומפסון. קלואי הגיבה לכל השמועות בתגובה בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה כי "רוב האנשים תקועים ומאמינים בשקרים כי זה הנרטיב שהם רוצים לתדלק. תהנו"

וואלה! סלבס מתקשה בהצבת גבולות, במיוחד כשזה קשור לאכילה של שוקולד ובורקסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully