וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן ממשיכים לטעון: התנהל אחרינו מרדף מסוכן

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 15:36

הדוכסים מסאסקס, שעל פי הדיווחים היו מעורבים במרדף מסוכן של צלמי פאפרצי, דוחים את הטענות כי מדובר היה בתרגיל יחסי ציבור וטוענים: "האשמות האלו מתועבות". וואלה! סלבס צ'קאלקה

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס ב-16 במאי 2023 בניו יורק/GettyImages, Kevin Mazur

לפני כשבוע אתרי החדשות והרכילות מסביב לעולם סערו בעקבות דיווחים על מרדף מסוכן של צלמי פאפארצי שדלקו אחרי הנסיך הארי ומייגן מרקל. זמן קצר לאחר מכן כבר החלו להגיע ידיעות סותרות, שהפחיתו מחומרתו של האירוע ואף האשימו את הדוכסים בתעלול יח"צני.

במאמר שפורסם בניו-יורק טיימס, אשלי הנסן, הדוברת של הזוג, דחתה את הטענות כי מדובר היה בניסיון לייצר יחסי ציבור, וכי כל טענה כזו כנגדם היא, לדבריה, מתועבת: "בהתחשב בהיסטוריה המשפחתית של הדוכס, לא היה צריך לחשוב דבר שכזה על בני הזוג או על מישהו שקשור אליהם כדי להאמין שזה היה תעלול יחסי ציבור".

הנסיך הארי ומייגן מרקל ברכב. Max Mumby/Indigo, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל ברכב/GettyImages, Max Mumby/Indigo

בהתייחס להיסטוריה המשפחתית של הנסיך, הנסן התכוונה כמובן למותה הטראגי של אמו, הנסיכה דיאנה, שנהרגה בתאונת דרכים שקרתה בעקבות מרדף צלמי פאפרצי אחריה בכבישי פריז. המרדף המדובר שהתנהל אחרי בני הזוג התרחש אחרי שיצאו מאירוע גאלה שהתקיים בניו-יורק, ונסעו ברכב עם אמה של מרקל. דובר מטעמם של השניים אמר לאתר TMZ "המרדף הבלתי פוסק נמשך שעתיים וכמעט והסתיים במספר תאונות דרכים במעורבות נהגים אחרים, הולכי רגל ושני שוטרים".

אך בהודעה רשמית מטעם משטרת ניו יורק שפורסמה לאחר מכן נאמר: "ה-NYPD סייעה למערך האבטחה האישי של הדוכסים מסאסקס. היו מספר צלמים שהפכו את הנסיעה שלהם למאתגרת, אבל הם הגיעו ליעדם בשלום. במהלך הנסיעה לא היו דיווחים על תאונה, פצועים או מעצרים ולא התקבלו קריאות למוקד החירום".

וואלה! סלבס מוכנה בכל נסיעה לנהל מרדף, זאת למקרה שתתקל בשליח של פיצה ותדלוק אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully