וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזה אפס! כזה קטן!": אורטל עמר עונה לטוקבקיסט ולא נשארת חייבת

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 19:07

הכוכבת העלתה לעמוד האינסטגרם שלה קטע מתוך הפודקאסט אותו היא מגישה, במסגרתו היא הקריאה טוקבקים שנכתבו עליה ובחרה להגיב בחזרה: "אין לי בעיה עם ביקורת, יש לי בעיה עם רע". וואלה! סלבס עבריינית מקלדת

השדרנית והמגישה אורטל עמר ערכה פרק מיוחד בפודקאסט "גולדות", אותו היא מגישה לצד חברתה מריה מזו, במסגרתו הן הקריאו טוקבקים שנכתבו על עמר, שלא נשארה חייבת והגיבה לכמה מהם.

הכוכבת העלתה פוסט לעמוד האינטסגרם שלה עם קטע מתוך הפודקאסט, בו מזו הקריאה לה טוקבק חריף ומעליב במיוחד שנכתב עליה: "בסך הכל נכנסה להריון שלא היה מתוכן, מי שישמע מה השיגה בזכות הערמומיות שלה, זרע של גבר? ומשם באה ההכנסה הכספית. עוד מקצוענית בגרוש". עמר, כאמור, בחרה להגיב בחזרה ולא חסכה במילים: "זה גבר כתב את זה? איזה אפס. אפס מאופס. כזה קטן. זה מצחיק שאנשים חושבים שמזונות זו הכנסה, שהיא משנה את חייך. חבר'ה זאת הכנסה שהיא למען הילד."

בכיתוב שליווה את הפוסט היא הוסיפה: "לפעמים אנחנו שוכחים שמאחורי הידיעה עומד בן אדם שנעלב, שנפגע, שלוקח קשה את הדברים שנכתבים עליו. לפעמים הם הולכים איתו יום שלם או שבוע. אני מרגישה ואני כותבת כאן מעומק הלב, שבשנים האחרונות איבדתם אותי. שיש לפעמים פער בין מי שאני באמת ולבין מה שאנשים חושבים. לא התראיינתי הרבה זמן מבחירה. הכל רגיש וצף בחיים האישיים שלי".

כזכור, עמר הייתה בעבר במערכת יחסים שידעה לא מעט עליות ובעיקר מורדות עם בן אל תבורי והשניים חולקים בן משותף בשם תו פרינס (4). באוגוסט 2022 פורסמו הקלטות מכוערות במיוחד שנשלחו על ידי הזמר לעמר במסגרת הסכסוך המתמשך ביניהם. בתגובה לפרסום ההקלטות עמר שיתפה כי היא חווה התעללות רגשית וכלכלית בעקבות הפרידה של השניים. מאז הם החלו בהליך גישור לטובת בנם.

  • עוד באותו נושא:
  • אורטל עמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully