וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל עמר: "אני חווה התעללות רגשית וכלכלית, ניצלנו מהסטטיסטיקה"

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 13:19

הכוכבת החליטה לשבור שתיקה לאחר דליפת ההקלטות מהאקס בן אל תבורי, והתייחסה למילים הקשות שנאמרו לה: "האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג". וואלה! סלבס מבואסת

אורטל עמר שרשרת/אינסטגרם

עבר שבוע מאז שהקלטות שבן אל תבורי שלח לאקסית ואם בנו, אורטל עמר, דלפו וחשפו דפוס התנהגות מטריד במיוחד. במהלך השבוע האחרון, עמר בחרה לשמור על שתיקה, אולם היום (ד') היא החליטה לפרסם הצהרה ולהתייחס לתוכן הדברים ולספר על השנים האחרונות והמאבק שמתנהל בינה ובין תבורי.

"בשבוע האחרון בחרתי לשתוק בתקווה שהסערה הזאת שמפרקת אותי תחלוף ואני אוכל לחזור לחיות ולגדל את הבן שלי בשקט. אבל היא לא חלפה - היא רק התעצמה כי גורמים גדולים וחזקים העדיפו לנסות להפוך את השקר לאמת.

שום דבר שאני אגיד לא יספיק כדי למזער את גודל הנזק של השקרים שהופצו עלי ברשתות על ידי אב בני, ובכל זאת אני לא מתכוונת לתת לאף אחד לפגוע בתו ובי, ולכן בלב כבד החלטתי להגיב.

האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג, היא מזקקת לתוכה כמעט 4 שנים של התעללות ריגשית וכלכלית. הטלפון שלי מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפי, וכלפי תו שננטש פעם אחר פעם על ידי אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות בעודו רק בן 3.5. למי הילד הקסום הזה עשה רע בעולם שזה מגיע לו?"

אורטל עמר חתונה דנית גרינברג. ניר פקין
שברה שתיקה. אורטל עמר/ניר פקין
בן אל תבורי. ניר פקין
מה יהיה? בן אל תבורי/ניר פקין

עמר המשיכה וסיפרה על מערכת היחסים הקשה, שמשפיעה על בנם המשותף. "טובת תו? אני לא צריכה להסביר לכם איזה אמא אני, באיזה בית גדלתי ואיזה ערכים קיבלתי להורות. תו אצלי הוא במקום הראשון.
טובת תו היא לחיות בסביבה טובה ואוהבת ובטוחה ועל זה אני נלחמת שנים.

רק נעצור ונגיד תודה שאני ותו נכון לרגע זה, ניצלנו מהסטטיסטיקה.

הדלת שלנו תמיד הייתה פתוחה עבור בן אל, תמיד רציתי שיהיה לתו אבא אוהב ומעורב רק שהוא בחר מבחירה מלאה לא להיות אבא, לא להגיע ולהיעלם לתו במשך חודשים שלמים, בלי שיחות או מפגשים רק קללות ואיומים, וחמור מזה לזרוק את כל החפצים של תו ולהשאיר חדר ריק כיאילו נמחק מהעולם כמה זה עצוב- גם זה בשעת כעס?

ולגבי ההקלטות אני אעשה את זה חד משמעי - לא אני הוצאתי את ההודעות הקוליות המזעזעות האלה, וגם עשיתי הכל כדי שלא יפרסמו אותן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אם היה מדובר במקרה אנונימי, אני בטוחה שההתייחסות הייתה אחרת. זה כואב לי שכך העולם מתנהל, כואב לראות שנאת נשים ועיוורון כלפי פרסום וכח אבל לפחות למדתי מזה המון. ועכשיו אחרי שקיבלתם טעימה לא מכוונת לחיינו הפרטיים, יש לי ילד לדאוג לו, ויש לי חיים לתקן ובעיקר להרכיב את עצמי מחדש.

תודה לכל מי שתמך, כתב והרעיף אהבה.
מודה לאלוהים על המשפחה שלי והחברים הטובים שיש לצידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully