וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תפקיד, בלי כבוד: למה הנסיך הארי הוזמן להכתרה של אביו?

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 11:27

בזמן שבני משפחת המלוכה לוקחים חלק משמעותי באירוע ההכתרה ההיסטורי, הנסיך הארי מגיע לאירוע כשהוא מובס ומופשט מתאריו. מה הטעם בהגעתו לאירוע? וואלה! סלבס מרקל

בווידאו: צ'ארלס השלישי הוכרז כמלך בריטניה/צילום: רויטרס

טקס ההכתרה החגיגי של המלך צ'ארלס השלישי יצא לדרך הבוקר (שבת) ומי שהוזמן לאירוע, אבל יקבל יחס של פרסונה נון גרטה הוא הנסיך הארי, החמישי בתור לכתר, שהפך לכבשה השחורה של המשפחה. כפי שהוא למד על בשרו, עדיף להסתבך עם השוק האפור ולא איתם.

על פי הודעה רשמית של הארמון, הארי לא צפוי לקחת תפקיד משמעותי בהכרתה וילבש חליפה אזרחית ולא מדים רשמיים. הארי לא יענוד את הדרגות שלו, וסידורי ההושבה חשפו שבמהלך הטקס, הוא ישהה באגף "האורחים הנוספים", הנמוך ביותר בסדר ולצד אנשים כמו הנסיך אנדרו, שהסתבך בפרשת הטרדה מינית והיה חבר קרוב של ג'פרי אפשטיין.

הנסיך הארי צועד בתהלוכה להעברת ארונה של מלכת בריטניה אליזבת מארמון בקינגהאם לבתי הפרלמנט. 14 בספטמבר 2022. רויטרס
מרגישים את המתח?/רויטרס

אתרי הרכילות בממלכה דיווחו באדיקות על הגעתו של הארי לאירוע. מייגן מרקל נשארה עם ילדיהם המשותפים ארצ'י וליליבת בבית המשפחה בלוס אנג'לס, והארי היה צפוי להגיע ללונדון במטוס פרטי ולעזוב אחרי שעתיים בלבד, כדי להספיק לחזור הביתה ולחגוג את יום ההולדת של בנו.

אחרי שפע ביקורות בנוגע למטוס הפרטי, הנסיך הסורר הגיע אתמול (שישי) בטיסה מסחרית ומקורב סיפר ל"דיילי מייל" שזה יהיה ביקור בזק, עם אופציה לסולחה: "הארי צפוי לשהות בלונדון 24 שעות. לא ברור אם תהיה שיחה מלב אל לב עם אביו, אבל הכל אפשרי. צ'ארלס אוהב את בנו למרות כל מה שהם עברו".

הרמיסה הפומבית והביקור הזריז העלו שאלות רבות בקרב הציבור: מה הטעם בהגעתו של הארי, שמקבל יחס מנוכר? נראה שקייטי פרי התקבלה בחמימות רבה יותר ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הנסיך וויליאם והנסיכה קייט עם הנסיך הארי ומייגן מרקל בטירת ווינדזור, 10 בספטמבר 2022. רויטרס
קרינג', אילוסטרציה/רויטרס

"בכנות, נראה שהנוכחות שלו היא חסרת טעם", סיפר מקורב למשפחה. "אי אפשר לתקן את הנזק שהוא עשה. כנראה שההזמנה שלו הייתה הדבר הנכון לעשות, ואולי הוא עשה מאמץ כדי לכבד את אביו ולנסות לגשר על הפערים שנוצרו, אבל הוא עדיין יהיה סתם אורח שהוזמן לאירוע".

הקרע המשפחתי העמיק אחרי שהארי ומייגן השתתפו בסדרת דוקו של נטפליקס, עליה קיבלו סכום עתק. בין היתר, השניים אמרו שהנסיך וויליאם "כלוא" בארמון וטענו שזכו ליחס מזלזל מבני המשפחה. הסדרה הייתה פרומו הולם לספרו של הארי, שיצא לאור חודש לאחר מכן וחשף פרטים אינטימיים במיוחד על ילדותו, נעוריו והאינטריגות בארמון.

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
נזק בלתי הפיך/רויטרס

בין היתר, סיפר הארי על הרגע בו אביו הודיע לו בקרירות על מותה של אימו, הנסיכה דיאנה. על פי הספר, צ'ארלס אפילו לא חיבק את בנו, אלא הניח יד על ברכו ועזב אותו לבד בחדר. במקרה אחר, כתב הארי על קטטה פיזית בינו ובין הנסיך ווליאם.

למרות הדם הרע והעוינות שבני המשפחה חשים כלפי הארי ומייגן, צ'ארלס החליט להזמין אותם ליום הגדול שלו. במונחים מלוכתיים, מדובר בהושטת יד לשלום. הנסיך לא מיהר לקבל את המחווה וחיכה עד הרגע האחרון כדי לאשר את הגעתו.

הבחירה של הארי להתמהמה הותירה את צוות הארמון על הקצה, בלי יכולת לקבוע סידורי לינה ואבטחה מראש. אחד מאנשי הצוות אמר שהנסיונות לתקשר עם הנסיך היו כמו "לשלוח הודעות למאדים", ורבים חשבו שהוא יבריז ברגע האחרון. עם הצינה שהוא יספוג באירוע, אולי זו הייתה האופציה הכדאית יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully