וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח האחדות: דורין אטיאס ודניאל עמית עשו סולחה

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 12:17

הסטייליסטית ואושיית הרשת, שהסתכסכו לפני כחודשיים בריב מתוקשר ומלוכלך במיוחד, נפגשו במקרה בשבעה על יהונתן גפן, מפגש שהסתיים בפיוס מרגש בין השתיים. וואלה! סלבס יונת שלום

דורין אטיאס- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
עוד יבוא שלום עלינו. הסטורי של דורין אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

ביום שני האחרון, רגע לפני כניסת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, דורין אטיאס הגיעה לשבעה על יהונתן גפן ז"ל בביתו של בנו אביב, שם פגשה במקרה את הבלוגרית דניאל עמית, איתה הסכסכה לפני כחודשיים, מפגש שהסתיים בסולחה מרגשת.

אטיאס העלתה באותו היום סטורי לעמוד האינטסגרם שלה, בו סיפרה על המפגש, שככל הנראה היה מעט מביך, אבל הסתיים ברוח טובה במיחד: "הלכתי לנחם את נורית על לכתו של יהותן. פגשתי שם את דניאל עמית. התיישבנו לשיחה שהסתיימה בשלום", כתבה אטיאס והוסיפה: "מיותר לציין כמה אני מרוגשת, מהכל כולל. רק איש של תרבות טובה, רק איש עם נשמה גבוהה יכול לארגן לי כזה אח"צ. באתי לנחם יצאתי עם חוויה".

נזכיר כי הסכסוך הגדול בין השתיים התחולל לאחר שאטיאס יצאה על המשפיעניות במילים חריפות מאוד בתכנית הפודקאסט שלה, כשכינתה אותן "מוכרניות זולות" ו-"משפיעניות בתחת שלי", וזאת אחרי הריב המתוקשר של דניאל עמית ומעיין אדם סביב סוגיית קודי הקופון של המשפיעניות.

וואלה! סלבס התפייסה ביום העצמאות עם שכנתה מלמעלה, אחרי שחלקו ביחד את המנגל בעל האש בחצר של הבניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully