וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי רטאייקואסקי חושפת פרטים על הנשיקה עם הארי סטיילס

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 13:44

הדוגמנית התראיינה למגזין ווג הספרדי וסיפקה פרטים חדשים על תיעוד הנשיקה שלה ושל הזמר המצליח, הסערה שפרצה ברשת בעקבות הווידאו ועל החברה הטובה והאקסית של סטיילס. וואלה! סלבס פופקורן

הארי סטיילס, אמילי רטאייקאוסקי ואוליביה ווילד. gettyimages, GettyImages
לא התנהגות חברית בכלל! רטאייקאוסקי, ווילד וסטיילס/GettyImages, gettyimages

הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, שנתפסה לפני כחודש מתמזמזת עם הזמר הארי סטיילס באמצע רחובות טוקיו, שברה שתיקה לגבי הסיפור ושיתפה כי היא "לא ציפתה" לסערה שתתערור ברשתות סביב התיעוד הלוהט.

אמרטה התראיינה למגזין ווג-ספרד וסיפרה כי הופתעה מכך שהתיעוד שלה ושל הזמר הגיע לרשתות החברתיות, ולתגובות שהתיעוד זכה להן: "לא ציפיתי שזה יקרה. אבל אני חושבת באופן כללי, שיש סיבה למה סלבריטאים שגרים בלוס אנכ'לס שוכרים אבטרה ולא הולכת למסעדות ציבוריות" והמשיכה, "זה מאוד מוזר לחוות חוויות מסוימות ואז לדעת איך כל העולם הגיב להן".

הדוגמנית שיתפה גם לגבי מערכות היחסים האחרונות שלה, אחרי שיצאה בעבר עם המוזיקאי ג'ף מגיד ואחריו התחתנה עם סבסטיאן בר-מקלר, שהואשם לאחרונה בתקיפה מינית: "אני פשוט אדם שעבר ממערכת יחסים של שלוש שנים למערכת יחסים של ארבע שנים. זו הפעם הראשונה מזה זמן רב שאני בשלב ההיכרויות. העניין שיש סביב זה מאוד מוזר, לא שאני מופתעת, אבל זה חלק קטן מהחיים שלי. הפלישה לחיים הפרטיים מאוד קשה לי".

הארי סטיילס אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם, צילום מסך
התיעוד הלוהט של סטיילס ואמרטה/צילום מסך, אינסטגרם

יומיים אחרי שהתיעוד של רטאייקאוסקי וסטיילס מתנשקים חרך את הרשת, מקורות סיפרו כי הדוגמנית "מתחננת לסליחתה" של אוליביה ווילד שהייתה חברתה הטובה והאקסית של הארי סטיילס. הדוגמנית התייחסה לסיטואציה הלא-חברית הזו בראיון ואמרה: "זה מה שזה. פשוט בעיה מצערת". היא התייחסה גם לשיימינג שנעשה לה ברשתות כשמגיבים כינו אותה "מופקרת": "זה עוד מאותו הדבר. אני מרגישה רע בשביל אוליביה, כי היא נאלצה לסבול מהמצב הזה בכמה הזדמנויות".

לאחרונה הדוגמנית סיפרה בפודקאסט שלה כי היא יוצאת עם בחור חדש, בפרק שהקליטה בחודש פברואר. היא אמנם לא נקבה בשמו המפורש של סטיילס, אך המעריצים משוכנעים היא היא התכוונה אליו: "התחלתי לצאת עם מישהו לאחרונה והוא שונה משאר הגברים. אני חושבת שהוא די נהדר". הסיפור על הדייט החדש והמסתורי הגיע במקביל למערכת היחסים הקצרצרה שהדוגמנית ניהלה עם הקומיקאי אריק אנדרה, מה שגרם למעריצים להשאר מבולבלים בנוגע לסדר הזמנים של מערכות היחסים של אמרטה.

וואלה! סלבס לא סולחת עד היום לחברתה דנית, שהחלה לצאת עם הבחור עליו הייתה דלוקה כשהן היו בכיתה ח'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully