וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה לשעבר של אמילי רטאייקאוסקי מואשם בתקיפה מינית

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 11:08

בעלה לשעבר של דוגמנית העל, מפיק הסרטים סבסטיאן בר-מקלר, מואשם בתקיפה מינית על ידי מספר נשים, שחלקן אף היו קטינות בזמן התקיפה. כל זאת בזמן שמשפט הגירושים של השניים עדיין מתנהל, לאחר שתפסה אותו בבגידה. וואלה! סלבס בהלם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן בר מקלארד. GettyImages
אמרטה וסבסטיאן בר מקלר/GettyImages

בעלה לשעבר של דוגמנית העל אמילי רטאייקאוסקי, המפיק סבסטיאן בר-מקלר, מואשם בתנהגות מינית בלתי הולמת על ידי כמה נשים שונות, שחלקן אף היו קטינות בזמן שהיו איתו בקשר.

האתר VARIETY מפרסם עדות של בחורה שכיום היא בת 24, המספרת כי בשנת 2016, כשהיא הייתה בת 17 בלבד, המפיק יצר איתה קשר באינסטגרם והם נפגשו בסוהו בניו-יורק. זמן קצר לאחר מכן, הוא ליהק את אותה בחורה לתפקיד קטן בסרט "Good Time" שהוא היה אחד מהמפיקים שלו. הוא הבטיח לנערה כי היא תשחק לצד השחקן רוברט פטינסון, אותו היא העריצה, ומבלי לדעת במה התפקיד יהיה כרוך. בסופו של דבר, היא צולמה לסצינה בעירום ואל מול מספר חברי צוות ושחקנים, לצד שחקן אחר, אסיר לשעבר ששוחרר מהכלא זמן קצר לפני תחילת הצילומים, שאף הטריד אותה מינית במהלך צילום הסצינה.

הבחורה הזו היא לא היחידה המאשימה את בר-מקלר בהתנהגות הבלתי הולמת. היא מצטרפת לנשים נוספות, המאשימות אותו בכך שהוא "טורף", שנוהג להטריד נשים, בעיקר צעירות, על הסט. אישה נוספת טוענת שהיא פגשה אותו כשהיא הייתה בת 18 על סט צילומים של סרט אחר, ובזמן שהוא היה נשואי לרטאייקאוסקי, ובמהלך מפגש פרטי ביניהם המפיק חדר אליה ללא הסכמה ומבלי להשתמש בקונדום.

הדוגמנית והמפיק נמצאים עדיין בתהליך גירושים, לאחר שנפרדו ביולי האחרון בעקבות בגידות חוזרות ונשנות מצדו של בר-מקלר. בני הזוג נישאו בסתר בשנת 2018 בבית משפט בניו יורק. רטאייקאוסקי חשפה את החתונה בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה שהיא אישה נשואה. במרץ 2021 ילדה את בנם הבכור, סילבסטר.

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully