וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מרגיש שזה קצת כבד עליי": רוסלנה רודינה מודיעה על פרישה

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 10:52

הדוגמנית ואושיית הרשת הפתיעה אתמול רבים, כשהודיעה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא מאסה בשיטת המכירה הכי פופולרית בימינו, ועל אף הוויתור על הכסף הגדול, היא לא מוכנה לקחת יותר חלק במשחק המשפיעניות. וואלה! סלבס הנחת חבר

מאור אדרי/מערכת וואלה!
רוסלנה רודינה פורשת מקוד קופון. אינסטגרם, צילום מסך
אין יותר הנחות? הסטורי של רוסלנה/צילום מסך, אינסטגרם

תעשיית קודי קופון של המשפיענים והמשפיעניות היא כבר לא דבר חדש, ואפילו זכתה זה מזמן לשם משלה עבור התופעה- "כלכללת המשפיענים". הכלכלה הזו מגלגלת סכומים גדולים במיוחד שמגיעים לא רק לידי המותגים המתפרסמים, אלא גם לידיהן של אלו הזוכות לקבל קוד קופון על שמן. לרוסלנה רודינה כנראה נמאס מהשיטה, והיא החליטה לרדת מהרכבת ולהפסיק לפרסם מותגים בצורה הזו.

רודינה העלתה אתמול (ג') סטורי לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא בישרה על ההחלטה, שהיא אכן לא החלטה פשוטה, כי כפי שציינו, מדובר פה בוויתור על הרבה כסף וכך כתבה: "הגעתי למסקנה והחלטה שנכונה לגביי בלבד. להפסיק עם הקוד קופון וכל הקישורים למיניהם. אני מאוד מאמינה במותג ובמה שאני יכולה לתת ולפעמים זה מרגיש שזה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני", בהמשך הוסיפה: "מרגיש לי פשוט שזה קצת הלך לאיבוד. אני יודעת שיש פה ויתור מטורף על כסף מטורף אבל אני מרגישה שזה לא אני ואני כן רוצה להמשיך בדרכי כמו שהייתי רגילה".

נזכיר שלאחרונה התעוררה סערה סביב עולם המשפיעניות, שהחל כשדניאל עמית יצאה נגד שיטת המכירה של מעיין אדם, מה שבהמשך גרר גם מתקפה קשה במיוחד על העולם של המשפיענים מצדה של דורין אטיאס, דיון שסחף את כל הרשת, לפחות לתקופה קצרה.

וואלה! סלבס ויתרה פעם על סכום גדול של כסף כשהחליטה להשקיע את כל הונה ברכישת לאפות שווארמה שגרמו לה לקלקול קיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully