וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא משלנו: הדוגמנית סופיה ריצ'י התגיירה

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 13:21

תגידו יפה "ברוכה הבאה" לדוגמנית ובתו של הזמר ליונל ריצ'י, שעשתה צעד משמעותי לקראת החתונה שלה עם בן זוגה היהודי, והתגיירה באופן רשמי. וואלה! סלבס כדת משה וישראל

סופיה ריצ'י התגיירה. אינסטגרם, צילום מסך
סופיה ריצ'י התגיירה/צילום מסך, אינסטגרם

תגידו "ברוכה הבאה" לסופיה ריצ'י (24), הדוגמנית ובתו של הזמר המצליח ליונל ריצ'י, שהצטרפה על חיק היהדות ועברה תהליך גיור, לקראת חתונתה עם בן זוגה היהודי.

הדוגמנית העלתה סטורי מרגש לחשבון האינסטגרם שלה בו בישרה על סיום הליך הגיור וכתבה: "איזה יום קסום. זו הייתה אחת מהחוויות הנפלאות ביותר בחי." ריצ'י עתידה לעמוד בקרוב תחת החופה עם בן זוגה אליוט גריינג'. הבעל לעתיד הוא מפיק מוזיקלי והמנכ"ל של לייבל תקליטי ההינדי 10K Projects ובנו של לוסיאן גריינג', היו"ר והמנכ"ל של יוניברסל מיוזיק גרופ. השניים הכריזו על הזוגיות באפריל 2021 והתארסו בשנה לאחר מכן.

גריינג' הוא לא בן הזוג היהודי הראשון של ריצ'י, שיצאה בעבר עם סקוט דיסיק, האקס ואבי ילדיה של קורטני קרדשיאן. הדוגמנית ודיסיק, שפעם הגילים ביניהם עומד על 16 שנים, היו יחד קרוב לשלוש שנים ונפרדו בשנת 2020 לאחר שאביה לא היה מרוצה מהקשר בין השניים. בתחילת שנת 2021 היא נתפסה על ידי צלמי הפפראצי במיאמי כשהיא צמודה לגיל עופר, נכדו של המיליארדר סמי עופר. מערכת היחסים בין השניים לא החזיקה מעמד זמן רב, שכן זמן קצר לאחר מכן היא כבר חשפה את הזוגיות עם הארוס הנוכחי.

וואלה! סלבס פגשה פעם באביר על הסוס הלבן בשווארמה של סמי, אך מערכת היחסים נכשלה לאחר שגילתה שהוא מעדיף לאכול בצלחת ולא בלאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully