וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא צריך להיות שקוף לחלוטין": הנסיך הארי ממשיך להסתבך

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:47

הכנות המופרזת של הדוכס מסאסקס לגבי עברו ובעיקר לגבי ההתנסות שלו בסמים עלולה לעלות לו ביוקר, לאחר שקבוצה שמרנית מארצות הברית הגישה בקשה לחשוף את מסמכי בקשת הוויזה שלו לארצות הברית. וואלה! סלבס מלשנית

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס
מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
יאלצו לחזור לבריטניה? הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

סיפור וויזת ההגירה של הנסיך הארי לארצות הברית ממשיך להסתבך. אחרי שהועלו תהיות שונות על האם הוויזה שלו תשלל בעקבות ההודאה בשימוש בסמים, כעת הוגשה בקשה לחופש המידע הדוחקת בנסיך לחשוף מה ענה במסמכי הבקשה לשאלה- "האם אתה משתמש או השתמשת בסמים בעבר?"

הכנות של הנסיך הצעיר לגבי ההתנסות שלו בסמים שונים בעברו עלולה כעת לסבך אותו היטב, לאחר שאחד הארגונים בארצות הברית הגיש בקשה לחופש המידע בה הם דורשים ממנו להיות "שקוף לחלוטין" לגבי מה ענה על השאלה הנוגעת לסמים בטופס הוויזה. הודאה בשימוש בסמים היא בדרך כלל עילה לשלילת בקשה לקבלת הוויזה המיוחלת, ועל כן החלו להתעורר השאלות כיצד הנסיך ענה ואיך הוא קיבל לבסוף את האישור.

עורך הדין מהארגון שהגיש את הבקשה אמר לאתר DailyMail: "זה האינטרס הציבורי לדעת כיצד הנסיך הארי ענה על השאלה. אם הוא היה ישר ופתוח לגבי השימוש שלו בסמים, ואין סיבה להאמין שלא, יכול להיות שהוא אכן סימן שהוא השתמש בסמים, וזה אומר שהוא היה צריך לעבור ראיון אישי על מנת לקבל פטור, ואנחנו רוצים לדעת מי נתן את הפטור הזה".

וואלה! סלבס פתחה בחקירה למציאת הגנב של משולש הפיצה האחרון ולא תהסס לעשות שימוש בכסא חשמלי כשתמצא את הגנב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully