וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הויזה של הנסיך הארי עלולה להשלל בגלל השימוש שלו בסמים"

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 12:29

הספר החושפני של הדוכס מסאסקס ממשיך לספק כותרות ולהעסיק מומחים שונים בעולם, כשכעת טוען עורך דין המתמחה לענייני הגירה כי הוויזה של הנסיך עלולה להמצא בסכנה לאחר שהודה בשימוש בסמים. וואלה! סלבס אופוריה

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס

אמירת האמת יכולה להיות לפעמים פתח להרבה דברים, כמו פרסום, כסף ויחסי ציבור. אך לפעמים האמת עלולה לחזור ולנשוך אותך מאחורה, שזה מה שאולי יקרה לנסיך הארי, שעל פי מומחה להגירה, הוויזה שלו לארה"ב מצויה בסכנה לאחר שהוא הודה כי השתמש בעבר בסמים.

הנסיך הצעיר הוציא השנה את ספרו השערורייתי, בו סיפר את סיפורו וחשף (אולי קצת יותר מדי) פרטים מהתבגרותו בארמון המלכותי ועל היחסים עם בני משפחתו, שמאז ומתמיד היו מעורערים, אך הגיעו לשיאם עם נישואיו לשחקנית האמריקאית מייגן מרקל. מלבד להשחיר את משפחתו, הנסיך סיפר גם על חוויות מחייו, וביניהן על ההתנסויות השונות שלו עם אלכוהול וסמים. בתחילת החודש הוא התראיין באירוע לקידום הספר שלו, וחשף פרטים אישיים נוספים על ההתנסות שלו בסמים שונים כחלק מההתמודדות עם הטראומות אותן חווה.

כעת מתברר שהחשיפה המוגברת עלולה לעלות לדוכס מסאסקס בוויזת ההגירה שלו לארה"ב, לשם עבר ביחד עם משפחתו בתחילת שנת 2020 לאחר שעזבו את משפחת המלוכה. בראיון לאתר PageSix הסביר עורך הדין נעמה רחמני, המתמחה בעניינים אלו: "הודעה בשימוש בסמים היא בדרך כלל עילה לאי קבילות לקבלת ויזה. זה אומר שהוויזה של הנסיך הארי הייתה צריכות להידחות או להשלל בגלל שהוא הודה בשימוש בקוקאין, פטריות וסמים אחרים", כך לדברי העורך דין.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת. giphy, צילום מסך
הנסיך הארי, המלכה אליזבת/צילום מסך, giphy

עם זאת, עורך דין אחר המתמחה בענייני הגירה בשם ג'יימס לאונרד, טען באותה הכתבה כי הוא אינו מסכים עם רחמני והסביר: "בהיעדר כל אישום פלילי הקשור לסמים או אלכוהול או כל ממצא לפיו הנסיך הארי משתמש כיום בסמים, אני לא רואה שום בעיה עם ההודאה שלו בספרו לגבי שימוש בסמים. זה לא אומר ששימוש בסמים לא יכול להוות בעיה בתהליך ההגירה, אבל בנסיבות האלה, זה לא סביר שזה יהווה בעיה שכזו". במילים אחרות, הנסיך רק צריך לדאוג שהוא לא יסתבך בעבירה פלילית העלולה לסכן את אשרת השהייה שלו, דבר שיכול להיות גם מאוד מביך למשפחת המלוכה, כאילו שהוא לא עשה להם מספיק צרות.

וואלה! סלבס עבדה פעם בעגלות בארה"ב, אך פוטרה לאחר שגילו שהיא לקחה את כל המוצרים לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully