וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרם חור תחת": דורין אטיאס ירדה על חן אמסלם

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 8:34

הסטייליסטית עם הפה הכי גדול בביצה לא הצליחה להתעלם מהפאדיחה של חן אמסלם, והעלתה פארודיה משלה לקוד קופון בזמן שהמדינה בוערת. וואלה! סלבס סרום

הפגנות בירושלים/אור אדר, תנועת רגבים

בין הפיכה משפטית להפגנות סוערות, הביצה המקומית מספקת לוואלה! סלבס לא מעט רגעים של נחת. הסיפור התחיל אתמול (ג'), אז חן אמסלם ניסתה בתמימות (או שלא) לפרסם מותג לו היא משמשת כפרזנטורית, וזכתה לשלל ביקורות כותשות ברשת.

השחקנית העלתה תמונה לעמוד האינסטגרם שלה עם ג'ל לעיניים אותו היא מפרסמת וכתבה: "עיניים עייפות ועצובות לנוכח המצב במדינה אך מלאות תקווה ואמונה שע"ה יהיה בסדר. מזל שיש לי את הג'ל עיניים שיגרום לי להרגיש קצת זוהרת בתקופה הזו, שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב דאגות ומחשבות. תנו לגדול בשקט".

התמונה אמנם נמחקה, אבל האינטרנט זוכר הכל. מי שלא נשארה אדישה לסיפור היא דורין אטיאס, שפרסמה פארודיה לפוסט המחוק בחשבון האינסטגרם שלה.

דורין אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, אינסטגרם

אטיאס העלתה תמונה לסטורי שלה והוסיפה את הכיתוב "מאז שהתחילה המחאה אני סובלת נורא מטחורים. אתם יודעים, סטרס וכזה. מזל שחברת 'תחתלי' הוציאה מוצר חדש מ-ד-ה-י-ם שעוזר לי לעבור את הרגעים הקשים".

זו לא הפעם הראשונה שאטיאס יוצאת נגד תרבות שיתופי הפעולה של מפורסמים ומשפיענים: בחודש שעבר היא דיברה על התופעה בפודקאסט ואמרה "את קוראת לעצמך משפיענית? איפה אתן בזמן אמת, חוץ מלזיין לאנשים את הארנק?

רק קודי קופון, אתן מוכרניות זולות. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. כל הסיפור הזה, הן מעזות לקרוא לעצמן בשמות מפוצצים. איפה אתן כשצריכים אתכן? יש לנו אחריות כלפי העתיד של הילדים שלנו".

וואלה! סלבס משתמשת בקרם נגד טחורים כדי לתבל את מרק החרירה שלה. מעדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully