וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת חוק האיזוק האלקטרוני הגיעה לשבוע האופנה

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 12:09

בל אגם שבוע האופנה/רפי דלויה

חוק האיזוק האלקטרוני, שנפל אתמול (ד') בבושה רבה במליאת הכנסת, הסעיר לא רק את בית המחוקקים הישראלי, ועורר את זעמם של רבים מאוד, ביניהם גם כוכבי הביצה המקומית שהתרעמו על כך ברשתות החברתיות. הכעס לא נעצר שם, והגיע גם אל מסלול התצוגה בשבוע האופנה קרונית FAC תל אביב 2023, שהיה עמוס לא רק באופנה, אלא גם במחאות וסיפורים רבים שסיפקו לנו לא מעט עניין.

במהלך התצוגה של המעצבת הילי ארי בחסות האפליקצייה "באמבל", שנעלה אמש את שבוע האופנה, עלו על המסלול שלל דוגמניות ובקהל היו לא מעט אורחים, אך שתי כוכבות תפסו לנו את העין במיוחד: הראשונה, הפרודה הטרייה טיילור מלכוב, שהגיעה בלוק שאפילו אותנו השאיר בפה פעור, וזה לא קורה הרבה.

טיילור מלכוב. רפי דלויה,
טיילור מלכוב/רפי דלויה

הכוכבת השנייה הייתה בל אגם, שסגרה את התצוגה ואת שבוע האופנה כולו. מה שמשך את תשומת לבנו היה לא מה שהיא לבשה, אלא מה שהחזיקה בידיה, כשעלתה על המסלול עם אזיק אלקטרוני ביד אחת וביד השנייה החזיקה שלט עליו נכתב "הפקרות", כאות מחאה על נפילת החוק כמה שעות לפני כן במליאה.

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully