וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדם של הנרצחת על הידיים שלכם": הסלבס נגד הפלת חוק האיזוק

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 10:19

הצעת החוק לאיזוק אלקטרוני שנפלה אתמול במשכן הכנסת הכעיסה רבים ובצדק. אל קריאות ה"בושה" של חברות הכנסת הצטרפו הקולות ברשתות החברתיות, ביניהם גם של לא מעט מפורסמים שהחליטו שהם לא יכולים לשתוק. וואלה! סלבס זועמת

בווידאו: מהומה במליאה: בן גביר עלה לנאום בדיון על חוק האיזוק האלקטרוני, האופוזיציה: "בושה"/מערכת וואלה!
קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

רגע כואב ומביש התרחש אתמול (ד') במליאת הכנסת כשהצעת החוק לאיזוק אלקטרוני נפלה לאחר ש-54 התנגדו ו-53 תמכו. לטענת השר לביטחון לאומי, חוק חדש ו"מאוזן" יובא לאישור לאחר פגרת הכנסת, כאילו שלנשים הנמצאות בסכנה יש זמן לחכות.

חברות הכנסת מאופוזיציה מחו אתמול במליאה עם אזיק אלקטרוני על ידיהן, ורבים ברשתות החברתיות הצטרפו אליהן בקריאות ה"בושה", בביקורת על הפקרות חיי הנשים. אל קולות הזעם הצטרפו גם לא מעט מאנשי תעשיית הבידור המקומית, שהביעו דעתם ברשתות החברתיות.

גורי אלפי. אינסטגרם, צילום מסך
גורי אלפי/צילום מסך, אינסטגרם
אניה בוקשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
אניה בוקשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת והיוצרת קרן פלס כתבה: "לא זוכרת מתי כעסתי ככה, כמו בחלום בלהות שאת צורחת אבל אף אחד לא שומע. תתביישו. תתעוררו כבר!". המגישה ואושיית הרשת מעיין אדם הבהירה כי לא מדובר פה בפוליטיקה או אינטרס של צד אחד של המפה הפוליטית כשהבהירה שהצביעה ימין כל חייה וכעת היא מתביישת בנציגיה בכנסת והוסיפה: "הדם של הנרצחת הבאה על הידיים שלכם והמבט של היתומים שתשאיר אחריה צריך לרדוף אתכם. חבורה אכזרית, הפקרתם אותנו".

לא רק נשים הצטרפו לקולות המחאה, גם השחקן והיוצר גורי אלפי כתב: "אתם תרשמו בדפי ההיסטוריה כאנשים קרים ונטולי מצפון, שונאי נשים וילדים וחסרי עמוד שדרה. תתביישו". הזמרת אניה בוקשטיין כתבה: "מי שהצביע נגד אפס מאופס. אתם בושה גדולה. נשים תזכרו טוב טוב את היום הזה".

שירי מימון. אינסטגרם, צילום מסך
שירי מימון/צילום מסך, אינסטגרם
אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
אלונה סער/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית אלונה סער, בתו של חבר הכנסת גדעון סער, שהיה מיוזמי הצעת החוק כתבה: "אני לא נוהגת לשתף פעילות פוליטית של אבא שלי, הפעם לא יכלתי שלא לשתף. אבל לא כי מדובר באבא, אלא כי מדובר באחיותי, וגם בי. הממשלה הזו הוקמה על קדושת ה"בטחון האישי" ובו בזמן מפקירה בגלוי את בטחון הנשים. דמנו לא הפקר!". הזמרת שירי מימון כתבה: "נפל חוק האיזוק האלקטרוני ואני שואלת את עצמי, מי מהמצביעים ישן היום טוב בלילה?".

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully