וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילור מלכוב: "הפרידה קשה, אני עדיין אוהבת את לירן"

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 10:14

הכוכבת הצעירה שחוותה לאחרונה פרידה מטלטלת מלירן דנינו לא הצליחה לעצור את הדמעות בראיון: "זו הייתה אהבה בוגרת ובשלה, דיברנו על חתונה". וואלה! סלבס לב שבור הוא לב שלם

טיילור מלכוב. שי כהן ארבל,
זה יעבור ממי. טיילור מלכוב/שי כהן ארבל

הכוכבת טיילור מלכוב חווה שבועות מורכבים שכוללים הרבה שינויים גדולים, בטח כשחושבים על זה שמדובר בצעירה בת 20. לפני כשבועיים היא ומי שהיה בן הזוג בשנתיים וחצי האחרונות לירן דנינו, החליטו לפרק את החבילה. אחרי הפרידה מלכוב חזרה לבית אמה, נפרדה מאחד מכלביה וסיימה את שירותה הצבאי.

אתמול (ג') מלכוב הגיעה לצילומי קמפיין ingolt להם היא משמשת פרזנטורית ואם עד עכשיו היא שתקה- הפעם היה לה ברור שהתקשורת תגיע ותרצה לשמוע מה היה שם. למרות שיש לה שנים רבות של ניסיון באור הזרקורים, טיילור לא הצליחה לעצור את הדמעות וסיפרה לוואלה! סלבס על הפרידה המטלטלת.

טיילור מלכוב לירן דנינו. ניר פקין
היו ימים. מלכוב ולירן דנינו/ניר פקין

"זה קשה, זו היתה אהבה אמיתית. ממש גרנו יחד, אהבה בוגרת יותר ובשלה, דיברנו מהיום הראשון על חתונה".

את יודעת להצביע על למה זה קרה?
"אין ספק שכל עניין מעבר הדירה והשחרור מצה"ל גרמו למחשבות על חתונה והאם אנחנו מוכנים לצעד הזה. נראה ששם משהו השתבש. אני עדיין אוהבת אותו, זה קשה, ממש עשינו חלוקת רכוש. הוא נשאר בדירה שלנו ואני חזרתי לבית הורי".

הפרידה מאחד מכלביה האהובים הקשה במיוחד על מלכוב, שדיברה בקול רועד על המצב: "זה היה קשה. תמיד צחקנו שאם ניפרד אז אוליבר שהוא הביא לי כמתנה ילך איתי, והכלב שהגיע עם לירן ילך איתו. לא באמת חשבנו שהבדיחה תסתיים כאמת".

יש סיכוי לקאמבק?
"כבר למדתי להגיד never say never, אבל זה עדיין טרי ולא נראה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully