וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגן עדן: ג'סטין והיילי ביבר במשבר?

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 14:45

הזוג הפוטוגני מרבה להציג זוגיות מתוקה ודביקה במיוחד, אך נראה שמאחורי הקלעים לא הכל כל כך רומנטי, כשעל פי מקורבים הזוג סובל מ"בעיות אמון" רבות. וואלה! סלבס קארמה

ג'סטין ביבר/עדן סניגו

הזמר הקנדי ג'סטין ביבר ואישתו, הדוגמנית היילי ביבר, היממו את העולם כשהתחתנו בחתונה סודית בבית המשפט בניו-יורק בספטמבר 2018 ושנה לאחר מכן נישאו בחתונה גרנדיוזית במיוחד. מאז השניים מציגים זוגיות פוטוגנית למדי ברשתות החברתיות, אך מסתבר שלא הכל ורוד.

האתר RaderOnline מדווח כי הרוחות בין השניים סוערות לאחרונה, סביב "בעיות אמון", כפי שמגדירים זאת מקורבים לזוג. השיא הגיע ביום ההולדת ה-29 של הזמר בתחילת החודש, שעל אף שאישתו הייתה בין החוגגים במסיבת יום ההולדת, הזמר נצפה ללא טבעת הנישואין שלו, מה שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה ולתהות מה באמת קורה בין הזוג: "הם התחתנו צעירים מאוד ולא ידעו למה הם נכנסים, ומאז זה עולה ויורד" סיפר מקורב לשניים לאתר.

דרמה נוספת התחוללה לאחרונה בחיים של הזוג, בעקבות הריב המתוקשר של היילי ביבר עם האקסית של ג'סטין, סלינה גומז, מה שעורר עוד יותר את השמועות סביב המשבר ביחסים של השניים. אך זה לא הדבר היחידי שכנראה הכניס מתח ליחסים, לאחר שבשנה שעברה חשף הכוכב שהוא מתמודד עם תסמונת רמזי האנט, ששיתקה חלקית את פניו והובילה לביטול סיבוב ההופעות שלו: "זה הפעיל יותר לחץ על מערכת היחסים. ג'סטין נוטה להוציא דברים על היילי. זה גורם לא לרצות לוותר, היא לא מבינה למה נישואים צריכים להיות כל כך קשים", סיפר המקורב.

וואלה! סלבס סובלת מבעיות אמון בינה לבין חולד המחמד שלה מוריס, סביב השאלה מי גנב את משולש הפיצה האחרון מהמגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully