וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין והיילי התחתנו שוב. כמה עלתה החתונה?

2.10.2019 / 11:29

אחד הזוגות היותר מתישים אך פוטוגניים בעולם החליט לערוך עוד מסיבת חתונה, הפעם פחות דיסקרטית וקצת יותר יקרה - אז מי הישראלית שהוזמנה וכמה עלתה החתונה? כל הפרטים. וואלה! סלבס דוקו

ג'סטין ביבר. צילום מסך
פעם שנייה/צילום מסך

סוף סוף זה קרה! כלומר, בפעם השנייה - ג'סטין ביבר והיילי בולדווין נישאו, רק שהפעם במקום לעשות את זה בשושו, הם הזמינו כמה חברים קרובים ומפורסמים, הדליפו את זה לתקשורת וכמובן גם חגגו את זה באינסטוש, בכל זאת מישהו צריך לשלם על כל החתונה הזו. ולא, היא לא הייתה זולה בכלל.

ג'סטין ביבר. צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך

אל האירוע, שהתרחש בסוף השבוע האחרון באחוזת פלאמטו בלאפ שבצפון קליפורניה, הגיעו בזה אחר זו כמה מחבריהם הקרובים של הפאוור קאפל כמו קיילי ג'נר שהגיעה עם אמה קריס ג'נר, ג'יידן סמית', אשר ואפילו נוכחות ישראלית אחת של השחקנית אלונה טל שהגיעה עם בעלה ואף העלתה סטורי לאחר מכן של נעלי הבית שקיבלו האורחים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר. צילום מסך
כמה שפכתם?/צילום מסך

אם תהיתם כמה עלתה החתונה, אז קבלו פירוט קל: מלבד האחוזה, בה שיכן הזוג הנשוי את האורחים שלו, שעלתה להם 114,500 דולר, שילמו השניים סכום כפול של 300 אלף דולר על סידורי הפרחים במקום. רגע, זו רק ההתחלה כי על האוכל שילמו השניים 360 דולר על כל אורח שאם מכפילים את זה ב-70 האורחים שהוזמנו - מתקבל סכום של 25,920 דולר זאת כמובן מבלי לחשב את בקבוקי השמפניה היוקרתיים שהגיעו בערך לסכום של 3,500 דולרים. ולסיום, שמלת הכלה של בולדווין מוערכת באתרים מעבר לים ב-60 אלף דולר תוסיפו לזה את הזר שהיא אחזה שעלה 350 דולר וכמובן נעלי הג'ימי צ'ו שלה שעלו 975 דולרים.

קריס ג'נר. צילום מסך
משפחה שכזו/צילום מסך

במילים אחרות, אם אתם ממש מתעקשים לעשות חשבון - הדבר יכול לקחת שעות וזאת כמובן מבלי לדעת את כל הפרטים הקטנים, אך נראה שההערכות של מומחים לחתונות ואירועים שכאלו ידעו להעריך את החתונה בסכום של כ-1.3 מיליון דולר. ממש בקטנה.

החתונה של וואלה! סלבס מוערכת בשלוש שקית של מסיבמבה וקופסה של עמבה.

אלונה טל. צילום מסך
יש גם ייצוג ישראלי/צילום מסך
קיילי ג'נר. צילום מסך
ילדה זהב. קיילי/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
באה להרים. קנדל והחבר/צילום מסך
ג'סטין ביבר. צילום מסך
האחוזה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully