וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל: "חווה אלימות בחסות החוק, נמאס לי לשתוק"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 20:37

הדוגמנית כתבה סטורי נוקב בו סיפרה שהיא מוטרדת, לכאורה, על ידי המשטרה וחשפה שיש לה מספר תיקים ותמונת מעצר: "לא פלא שנשים נרצחות כל הזמן". וואלה! סלבס פורקת

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
כואבת. טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית טהוניה רובל כתבה הערב (ב') בחשבון האינסטגרם שלה שהיא חווה הטרדות לכאורה מצד המשטרה. רובל, שחשפה באומץ כי ספגה אלימות מבעלה לשעבר ואבי בתה יניב בן משה, כתבה שהגיעו מים עד נפש.

"עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש? ואם זה לא מספיק, נחווה גם אלימות בחסות החוק שכוללת הטרדות אין סופיות מצד המשטרה. אם זה לא מספיק, גם יתלוננו עליך, יפתחו לך תיקים במשטרה כאילו את אחרון העבריינים. כי תיקים יש לי ואפילו תמונת מעצר יש לי במשטרת ישראל וכל מה שאני עושה זה רק להגן עלי ועל הבת שלי.

לא פלא שנשים נרצחות בלי סוף. כנראה שהמשטרה צריכה לעשות בדק בית עמוק ויפה שעה אחת קודם. אני שותקת כבר המון זמן ונמאס לי לשתוק".

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר וואלה! סלבס סיפרה לכם שרובל הוציאה צו הרחקה נגד בן משה. לדברי מקורבים, הצעד הגיע בעקבות מספר מקרים של הטרדה מצידו לכאורה. בחודש מאי האחרון בן הזוג לשעבר נעצר בחשד שאיים על אקסית אחרת שלו.

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully