וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה נמשכת: הגרוש של טהוניה רובל נעצר

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 10:21

יניב בן משה, שניהל קרב גירושים מכוער עם הדוגמנית וחזר לכותרות בימים האחרונים לאחר שחברתו לשעבר האשימה אותו באלימות, נעצר הלילה. וואלה! סלבס צו הרחקה

טהוניה רובל/עידו שחם
יניב בן משה. אינסטגרם, צילום מסך
הולך ומסתבך. יניב בן משה ודולב סאלם/צילום מסך, אינסטגרם

יניב בן משה, הגרוש של טהוניה רובל, נעצר הלילה (ה') בחשד שהפר צו בית משפט ואיים על זוגתו לשעבר, דולב סאלם, שחשפה לפני יומיים כי נפלה קורבן לאלימות מצידו.

אתר Mako דיווח כי יחידת הסייבר של משטרת ישראל פתחה בחקריה לאחר שסאלם קיבלה איומים מחשבונות פיקטיביים ברשתות החברתיות. לאחר חקירה קצרה, עלה כי מקורם של כל היוזרים בקרית גת, מקום מגוריו של בן משה, עליו נאסר ליצור עמה קשר.

טהוניה רובל. ניר פקין
זו לא הפעם הראשונה. בן משה וטהוניה רובל/ניר פקין

בחודש דצמבר האחרון רובל התראיינה וסיפרה על האלימות שספגה מבן משה במהלך הזוגיות שלהם. הוא, מצידו, פתח במתקפה ברשתות החברתיות ובחר במילים מכוערות במיוחד. בין היתר, העלה תיעוד של ריב ביניהם אותו צילם ללא ידיעתה, ואף מספר סרטונים בהם השתתפה סאלם ושניהם לעגו לה.

דולב כתבה בסטורי חושפני ש"האדם שחשבתי שהוא נסיך חלומותי הפך לנגד עיני למפלצת אלימה ודורסנית". עוד כתבה שבית המשפט העמיד צו הגנה לה ולרובל נגד בן משה, אולם הוא המשיך להפר אותו.

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully