וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגרוש של טהוניה הפך למפלצת אלימה ודורסנית"

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 20:21

דולב סאלם, שניהלה מערכת יחסים עם יניב בן משה ואף לעגה לדוגמנית לא פעם, שיתפה בסטורי שגם היא נפלה קורבן לאלימות מצידו: "התנצלתי בפני טהוניה על העוול שגרמתי לה". וואלה! סלבס אמיצה

דולב סאלם. אינסטגרם, צילום מסך
התנצלה. דולב סאלם/צילום מסך, אינסטגרם

דולב סאלם, שהייתה בת הזוג של יניב בן משה, הגרוש של טהוניה רובל, העלתה הערב (ג') סטורי לחשבון האינסטגרם שלה וחשפה סיפור כואב. לדבריה, טהוניה צדקה לאורך כל הדרך וגם היא גילתה שחלקה את חייה עם גבר אלים.

"לצערי הרב אני חווה על בשרי את מה שטהוניה ונשים נוספות סיפרו שחוו בקשר שלהן עם יניב. האדם שחשבתי שוהא נסיך חלומותי הפך לנגד עיני למפלצת אלימה ודורסנית. לאחר שגיליתי את פרצופו האמיתי, שיתפתי את טהוניה והתנצלתי בפניה על העוול שגרמתי לה בכך שהאמנתי לכל השקרים שלו".

דולב סאלם. אינסטגרם, צילום מסך
דולב סאלם/צילום מסך, אינסטגרם

סאלם המשיכה וסיפרה על הימים הקשים שהיא ורובל עוברות: "מי כמוני היום מבינה את מה שעברה וחוותה. אני עוברת ימים מאוד קשים של רדיפה מצד יניב. בית המשפט העמיד לי ולטהוניה צו הגנה מפניו, שאותו הוא לא מפסיק להפר.

מלבד להתחרט על היום בו הכרתי את יניב, ולהתנצל בפני טהוניה על הסבל שגרמתי לה, אני רוצה לפנות אליכן נשים יקרות: היזהרו והישמרו מפני מי שאתן מכניסות אליכן ללב ולבית, כי ברגע שתצטרכו עזרה אף אחד לא יהיה שם. המחירים שמשלמים גבוהים מאוד. מאחלת לעצמי לקבל את סליחתה של טהוניה ולשים את הסיפור המכוער הזה מאחורי במהרה".

עוד בוואלה!

הורים לשניים: חן אמסלם ילדה בן!

לכתבה המלאה
טהוניה רובל. ניר פקין
הזהירה. רובל ויניב בן משה/ניר פקין

בחודש דצמבר האחרון רובל התראיינה וסיפרה על האלימות שספגה מבן משה במהלך הזוגיות שלהם. הוא, מצידו, פתח במתקפה ברשתות החברתיות ובחר במילים מכוערות במיוחד. בין היתר, העלה תיעוד של ריב ביניהם אותו צילם ללא ידיעתה, ואף מספר סרטונים בהם השתתפה סאלם ושניהם לעגו לה.

וואלה! סלבס תמיד אמרה שמי שמוכרת כלבים למחייתה עלולה להתעורר עם פשפשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully