וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: טהוניה רובל הוציאה צו הרחקה לגרוש שלה

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 16:28

מקורבים לדוגמנית שמצויה בסכסוך משפטי ארוך עם יניב בן משה, סיפרו שהיא הוציאה נגדו צו הרחקה בעקבות כמה מקרים של הטרדה. וואלה! סלבס המומה

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. טהוניה רובל ויניב בן משה/צילום מסך, אינסטגרם

הסאגה הארוכה בין הדוגמנית טהוניה רובל לבעלה יניב בן משה ממשיכה להתפתח, ולא לכיוונים חיוביים. מקורבים לדוגמנית סיפרו לוואלה! סלבס שהיא הוציאה צו הרחקה נגד הגרוש, בעקבות מספר מקרים של הטרדה מצידו לכאורה.

לפני קצת יותר משנה רובל התראיינה, וסיפרה שבן משה נהג כלפיה באלימות. בתגובה, הוא פתח במסע נגדה ברשתות החברתיות ובהמשך נעצר לאחר בחשד שהפר צו בית משפט ואיים על אקסית אחרת שלו, דולב סאלם.

טהוניה רובל. אור גפן,
ממשיכה בכל הכוח. רובל/אור גפן

מטעמה של עורכת הדין ליזה דמרי בן שחר המייצגת את בן משה נמסר בתגובה: "לצערנו שוב נעשה פה ניסיון של הכפשת שמו של מרשי במחטף. ידוע היטב לגברת רובל כי צו הרחקה ניתן באופן זמני וחד צדדי עד לברור עובדות מול הצדדים

ראשית, יובהר כי ליניב לא ידוע על שום צו "הרחקה" שכזה ושנית, למען תנוח דעתכם כי בין מרשי לגברת רובל היחסים הינם תקינים עד כמה שמצופה בין בני זוג גרושים. צר לנו על הניסיון הנואש לייצר כותרות מיותרות וריקות מתוכן! באם קיימת בקשה לצו שכזה והונחה, כלל לא טרחה להמציא אותה בידי יניב ותגובה לבקשה שקרית שכזו תנתן בהתאם בין כותלי בית המשפט, היכן שראוי לברר סוגיות שכאלו".

טהוניה רובל סירבה להגיב לכתבה.


וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully