וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר יוצאת להתקפה: "ביזיתם אותי, מגיע לי יחס של מלכת אנגליה"

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 19:18

יוצאת הריאליטי ואושית הרשת מחקה את כל התכנים מחשבון האינסטגרם שלה, והסבירה מה עמד מאחורי המעשה: "זלזלתם בי, השפלתם אותי והעזתם לבזות אותי. אין על זה כפרה". וואלה! סלבס מודל לחיקוי

אביבית בר זוהר/צילום מסך

הבוקר (א') סיפרנו לכם על הצעד המפתיע של אביבית בר זוהר, שהחליטה למחוק את כל הפוסטים מחשבון האינסטגרם שלה ולהעלות תמונה עם הכיתוב "הקרקס נגמר". כעת מתבררת הסיבה למעשה התמוה.

בר זוהר העלתה רצף סרטונים לסטוריז שלה, בהם הסבירה שהגיעו מים עד נפש והיא מאסה בהשפלות שספגה לאורך השנים: "תוך כדי שהצחקתי אתכם, אתם גם זלזלתם בי ותוך כדי שזלזלתם בי אתם גם השפלתם אותי. תוך כדי שהשפלתם אותי, העזתם לבזות אותי.

אני עדיין רואה טוקבקים ומילים קשות. הבנתי שזה לא מגיע לי, מגיע לי יחס של מלכה. מגיע לי יחס של מלכת אנגליה עם שרביט וכתר. אני אישה טובה. די, כמה אפשר להיות שק חבטות של מדינה שלמה?"

אביבית בר זוהר פוסט. אינסטגרם, צילום מסך
אביבית בר זוהר פוסט/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך טענה בר זוהר שאין לה בעיה עם כך שלא מזמינים אותה לאודישנים, לא נותנים לה שערים ולא קמפיינים אבל יש גבול והיא לא מוכנה שיבזו אותה יותר בטוקבקים: "אני 12 שנה פה, פצצת רייטינג מהלכת. אתם לא עושים טובות, אבל אל תבזו אותי. אין לכם זכות להיכנס לכתבות ולכתוב עלי טוקבקים רעים. הקרקס נגמר".

רק בשבוע שעבר קיבלה בר זוהר פגיעה נוספת מליהיא גרינר, שעלתה על במה ושחזרה את המונולוג שלה על כך שבר זוהר הגיעה לחתונתה עם בן זוג חדש וגנבה את הפוקוס. את אביבית זה לא ממש הצחיק, שלא לומר פתח פצעים ישנים שאולי הובילו לצעד הקיצוני.

וואלה! סלבס העלתה סרטון מחאה לאינסטגרם שלה, אבל נחסמה ממנו. היא לא ידעה שזה אסור בעירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully