וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה לא ציפינו: אביבית בר זוהר מחקה את כל התמונות באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 9:57

שבוע חדש, דרמה חדשה: יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת מחקה את כל התמונות בעמוד האינסטגרם שלה והעלתה פוסט עם מסר חד. ואיך זה קשור לריב עם ליהיא גרינר? וואלה! סלבס ליצן חצר

אביבית בר זוהר פוסט. אינסטגרם, צילום מסך
אביבית בר זוהר פוסט/צילום מסך, אינסטגרם

"נגמר הקרקס": במילים אלו בחרה להתשמש אביבית בר זוהר, אחת שיודעת מה זה קרקס על כל פועליו, בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ש') בשעות הלילה המאוחרות. ואם זה לא הספיק, היא גם מחקה את כל התמונות והסרטונים המוכרים, אלו שהפכו אותה להיות לאחת האושיות הכי מוכרות ברשת עם יותר מ- 600 אלף עוקבים.

נזכיר שרק לפני שבוע התחוללה דרמה חדשה-ישנה, כשליהיא גרינר התארחה במופע הסטנדאפ של הקומיקאית טליה ברטפלד, והמחיזה את המונולוג הישן והמפורסם שלה משנת 2012, לאחר שאביבית הגיעה לחתונתה של גרינר עם בן זוג חדש וגנבה את ההצגה. ההופעה הזו של גרינר פתחה מחדש את הריב בין השתיים, מה שגרר הורדת עוקב מצידה של אביבית. צפירת הרגעה אחת השאירה אושיית הרשת, כשהסרטון היחידי שהשאירה הוא סרטון הצעת הנישואים שקיבלה לפני כחודשיים, מה שאומר שלפחות בגזרת בן הזוג קווין הכל בסדר.

בדרך כלל כשסלב בוחר במהלך כזה, אנחנו יודעים בדיוק מה זה אומר- מהלך שיווקי שייחשף בקרוב, אבל אצל אביבית, כמו אביבית, כבר אי אפשר לדעת. אז עם כל הכבוד לזה שהיא כתבה שהקרקס נגמר, לוואלה! סלבס נראה דווקא שהוא רק מתחיל.

וואלה! סלבס הלכה פעם לקרקס, אך זה הסתיים ברע כשהיא זרקה בקבוק על ליצן שטיפס על חבל. הוא פשוט הפחיד אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully