וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי נגד ריהאנה: "שוב, היהודים לא נחשבים"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 11:26

הופעתה של כוכבת הפופ במופע המחצית של הסופרבול ממשיכה לגרור תגובות, כשהפעם מדובר בנועה תשבי שלא הבינה למה שיר של קניה ווסט נכלל במופע. וואלה! סלבס שגרירה

ריהאנה, סופרבול 2023. GettyImages
לא היו עוד שירים? ריהאנה/GettyImages

ההופעה של ריהאנה במחצית הסופרבול פלוס חשיפת ההריון המפתיע גררו תגובות רבות ברשת, אולם וואלה! סלבס לא הצליחה להתעלם מדעתה של נועה תשבי, ששמה לב לפרט מפתיע. במהלך המופע, שילבה ריהנאנה את השיר "All of the lights" של קניה ווסט.

תשבי העלתה סטורי בו אמרה "אני לא מתכוונת לעשות מזה סקנדל, כי זה לא באמת יעזור. לריהאנה יש כל כך הרבה להיטים. היא הייתה חייבת לשלב שיר של קניה ווסט? כי אם כל אמן פופ אחר היה מאיים במוות על מיעוט אחר, הוא היה מבוטל, לא מקבל במה בסופרבול. שוב, יהודים לא נחשבים".

לפני חודשים ספורים הראפר המעורער פרסם תכנים אנטישמיים, דבר שגרר גל תגובות חמור בהוליווד. בין היתר, רמז בחשבון הטוויטר שהוא מתכוון להרוג יהודים: "אני קצת מנומנם הערב, אבל כשאתעורר אכנס ל-DEFCON נגד יהודים", כאשר הוא משתמש במונח צבאי שמתייחס לרמת הכוננות של צבא ארצות הברית.

בראיון שהעניק, אמר הראפר שהוא "מחבב את היטלר, כיוון שהוא עשה גם דברים טובים". מאז הספיק להעלם מהרדאר ולחזור נשוי למעצבת אלמונית שעבדה עמו.

וואלה! סלבס הוזמנה לשיר את ההמנון במשחק של ליגה ג', אבל גרמה לקצר חשמלי בכל השכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully