וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם על דורין אטיאס: "מניפסט של בורות"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:33

אם חשבנו לרגע שסערת המשפיעניות מיצתה את עצמה, גפרור חדש נזרק למדורה והפעם מצידה של מעיין אדם שהחליטה להשיב לכל המבקרות. וואלה! סלבס מלחמת ההתשה

דניאל עמית מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
יאללה סולחה? מעיין אדם ודניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם

הימים עוברים, העונות מתחלפות, רפורמות משפטיות מאיימות על הדמוקרטיה הישראלית, ורק קרב המשפיעניות מסרב לחלוף מחיינו. והפעם: מעיין אדם עונה לדורין אטיאס וגם לדניאל עמית.

אם ההסערה הזו הצליחה לחלוף מעל הראש שלכם, הנה תקציר הפרקים הקודמים: בלוגרית האוכל דניאל עמית יצאה נגד שיטת המכירה הדורסנית לדבריה של מעיין אדם, מה שגרר תגובה של דורין אטיאס, שהאשימה מצידה את כל המשפיעניות שהן חוטאות לשמן ושהן בסך הכל מוכרניות. המניפסט הלוחמני של אטיאס גרר תגובות מצד משפיעניות שונות, והפעם, הגיע תורה של מעיין אדם להשיב אש.

"אני חושבת שהמגמה הזאת שבה נשים מטילות מום באחרות כשהן קמות בבוקר קבל עם ועדה, ובאות למהות ולאישיות ולקריירה, או לבחירות של מישהי אחרת כדי להאכיל את התקשורת, זה לא סמל לאומץ ציבורי, זה להיות עוד טוקבקיסטית רק עם מיקרופון גדול. דורין אטיאס התפרנסה כל חייה מלהשפיל אנשים על איך שהם נראים ועכשיו היא ממש אקטיביסטית ומשפילה אנשים על מה שהם עושים", אמרה אדם.

אדם המשיכה ואמרה: "זה היה מניפיסט של בורות, כי בזמן שהיא חילקה דרקונים אני שירתי בצבא שנים ובכנסת ובממשלה ובתקשורת, וגם באינסטגרם אני משרתת ציבור. החל מקידום דגלים כמו שימור פריון שמציל חיים, דרך המלחמה במטרידן סדרתי מסוכן ועד יצירת מועדון צרכנות שמשפיע על כלכלת בית של המון משקי בית ואני גאה בזה".

אדם החליטה לענות גם לדניאל עמית, אבל הפעם בחרה דווקא לפרגן: "ולמה בכלל שנערער אחת על השנייה כל הזמן? בואו נעשה הפוך ואני אתחיל - דניאל עמית. דניאל עמית מוכרת קרמים, אבל היא גם מוכרת ערכים שהמון נשים צמאות להם, כמו לא לפחד מאוכל, לא להתעסק במשקל, היא עיצבה בגדים למידות גדולות והקלה על הרבה נשים שלא מוצאות כאלו ברשתות. תאהבו או לא, היא אומרת את מה שהיא חושבת באופן לא מנומס ולא מתנצל והיא משדרת כוח והיא מיוחדת. עובדה, המון עוקבים אחריה, היא כנראה עושה להם משהו טוב. אני לא מסכימה עם מה שהיא אמרה עלי, או עם התפישה שלה, אבל אני מעריכה נשים כמוה. תמצאו את היופי במי שמולכם. בכולם יש יופי. חמישה דרקונים לדניאל עמית".

וואלה! סלבס נקלעה למלחמת רשת עקובה מדם כשניסתה לקנות מגף משומש. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully