וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטרילים אותי ומציקים לי כי אני כפילה של מייגן מרקל"

13.2.2023 / 0:23

סידני בקלס דומה שתי טיפות מים למייגן מרקל - והיא טוענת שרהים מציקים לה בגלל הדמיון שלה לדוכסית סאסקס. אבל יש גם יתרונות: היא מקבלת שתייה חינם בברים

"אומרים לי שאני דומה למייגן מרקל"/@sidney.vb/TikTok

משתמשת טיקטוק זכתה לתשומת לב יוצאת דופן ברשת אחרי שחשפה את הדמיון שלה לדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל. סידני בקלס שמה לב שמשווים בינה לבין הפנים הנסיכותיות כשמרקל והנסיך הארי התחילו לצאת, אולם לאחרונה (בייחוד מאז הדוקו בנטפליקס) היא חוטפת הרבה תגובות קשות על כך - על אף שאין לה באמת קשר למרקל.

בת ה-21 אומרת שהיא מקבלת המון תגובות מרושעות ברשת, בעיקר בהתייחסות למייגן מרקל: "היא אדם מרושע", "לא הייתי גאה בזה" ו"מסכנה, אנשים יחשבו שאת שקרנית, גם". הכפילה אמרה ל-NeedToKnow.Online: "רוב השנאה מופנית במיוחד למייגן. אנשים אומרים שאני לא צריכה להיות גאה בכך שאני נראית כמוה".

@sidney.vb I'm really rinsing this look alike thing now? #fyp #lookalike #meghanmarkle ♬ Streets - Doja Cat

אולם, לא כל התגובות שליליות. "באופן כללי, יש גם אנשים שאומרים דברים טובים, כשהדבר הנפוץ ביותר שאומרים לי ברשת הוא: 'וואו, חשבתי שזו מייגן מרקל' או 'את נראית בדיוק כמו מייגן מרקל, היא יפה'. גם פנים מול פנים אני מקבלת מחמאות", אמרה בקלס.

על אף שהמלצרית במשרה חלקית שיתפה שמטרילים אותה באופן עקבי ברשת, היא אף פעם לא עברה הטרלה פנים מול פנים. למעשה, הדמיון שלה למייגן אפילו העניק לה משקאות בחינם. "אני וחברות שלי קיבלנו משקאות בחינם כי אנשים היו משוכנעים שאני קשורה אליה. זה מאוד מצחיק", היא שיתפה.

עוד בוואלה!

הפרצוף האמיתי של מייגן מרקל נחשף - וכולם בהלם ממה שהיא חושבת על משפחת המלוכה

לכתבה המלאה

דומה או לא?

למרות שהעולם חושב שבקלס דומה שתי טיפות מים למרקל, נראה שהיא פחות חושבת ככה. "אני חושבת שאולי בזוויות מסוימות אני דומה לה, אם השיער שלי מוחלק, אבל באופן כללי אני אף פעם לא באמת חושבת שכן - אלא אם מישהו מציין זאת", הודתה. "אני חושבת שיש לנו תווי פנים דומים, במיוחד החיוכים שלנו. אני מוצאת שזו מחמאה ענקית להיחשב דומה לה, מכיוון שהיא אישה מהממת בעיניי", הוסיפה.

בקלס שיתפה סרטון בטיקטוק שבו היא מציגה מספר תמונות שבהן היא יכולה לראות את קווי הדמיון בינה לבין הדוכסית מסאסקס. "מכיוון שכמעט כולם אומרים שאני דומה למייגן מרקל, הנה כמה תמונות שאני די רואה את זה", היא כתבה בסרטון שצבר מעל ל-73,000 לייקים ו-660,000 צפיות.

הסרטון מציג תמונות של מרקל משולבות בתמונות סלפי של בקלס - כשהיא שואלת את העוקבים שלה מה הם חושבים על הדמיון. אנשים בתגובות היו המומים לראות עד כמה השתיים דומות. "את מאומצת?" אחד שאל ואחר הוסיף: "אפילו לא קראתי את הטקסט וישר אמרתי לעצמי שהיא נראית כמו מייגן מרקל". צופה נוסף כתב: "נתראה בעונה 10 - 'הכתר'" ואחר הוסיף: "את בטוחה שלא נפרדתן בלידתכן? תאומות מוחלטות". צופה אחרת כתבה: "מותק, חשבתי שזאת מייגן בטיקטוק" ואחר סיכם: "היא ממש עשתה העתק הדבק".

בקלס קיבלה הצעות "לעשות משהו עם העובדה שהיא נראית כמו מרקל", אבל זה לא מה שהיא רוצה להיות ידועה בו. "כמה שזה נחמד שאנשים מעירים לי על זה, אני לא רוצה לבסס את החיים והמציאות שלי על מראה של מישהו אחר", אמרה, "אני רוצה להיות ידועה בתור עצמי".

לגבי הדעות של בקלס על הדוכס והדוכסית מסאסקס, פשוט אין לה. "זה קשה להתייחס אליה באופן אישי כי אני לא באמת יודעת עליה הרבה - אבל ממה שאני כן יודעת, היא נראית אדם נחמד", אמרה. "אין לי ממש דעה על הזוג, מכיוון שהם שני בני אדם וראוי שיהיה להם קול בדיוק כמו לכולנו".

וואלה! סלבס ניסתה לחשוב על בני אדם שאין לה דעה עליהם והיחידים שהיא מצאה הם מנשה ואסתר תורג'מן מקריית אונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully