וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סערת הלהט"ב: ביונסה מקבלת תמיכה מכיוון בלתי צפוי

25.1.2023 / 6:55

הזמרת שעוררה זעם בקרב מעריציה לאחר שהסכימה להופיע בדובאי אמנם לא הגיבה לטענות נגדה, אבל אביה ניסה להסביר מה עמד מאחורי הבחירה שלה. וואלה! סלבס צ'ק שמן

העולם עדיין לא נרגע מההופעה של ביונסה בדובאי בסוף השבוע האחרון, ובזמן שהיא חזרה לחייה ולא הגיבה לטענות שעלו נגדה, יש מי שניסה להסביר מה עמד מאחורי הבחירה להופיע במדינה שרומסת זכויות להט"ב, והניסוח כאן מעודן מאוד.

מת'יו נואלס, אביה של קווין בי, דיבר עם אתר TMZ והבהיר את העניין: "ביונסה איחדה קהלים שונים ומגוונים בהופעה שלה. זה הדבר שהיא עושה הכי טוב". וול, אם האיחוד האתני כולל את בר זומר וקנדל ג'נר, ביונסה אכן הצליחה.

קראו עוד:
חם, לוהט, רותח: הג'וב החדש של כוכבות "הלוטוס הלבן"
מיליונרים ומבודדים: מה יקרה לנסיך הארי ומייגן מרקל בעתיד?

נואלס האב הוסיף "מי שלא היה שם לא יצליח להבין. היא כיבדה את המקום בו הופיעה וקיבלה כבוד בחזרה, זה היה רגע מדהים מבחינתה. ביונסה הופיעה שם בשם האהבה, ומעולם לא הייתה לה כוונה לפגוע באף אחד".

כזכור, אחרי ההופעה בדובאי, מעריצים ונציגים של קהילת הלהט"ב יצאו נגד ביונסה. "הבחירה שלה להופיע שם מטילה צל כבד על התמיכה שהביעה בעבר", אמר פעיל בקהילה לדיילי מייל הבריטי. "היא אייקון ענק עבור אנשים על הקשת הלהט"בית, וארגונים שמייצגים את הקהילה מאוכזבים עמוקות מהבחירה שלה לערוך הופעה יוקרתית בדובאי, מקום בו יחסים חד מיניים הם עבירה על החוק שעשויה לגרור עונש מוות".

וואלה! סלבס לא תסלח לביונסה על שהייתה כל כך קרובה לישראל, ובחרה שלא לקפוץ לאיזו לאפה טובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully