וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוכזבים ממנה": ביונסה סופגת ביקורת אחרי ההופעה בדובאי

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:25

ההופעה של קווין בי בסוף השבוע האחרון ממשיכה לעשות כותרות ברחבי העולם, ולמרות שהקהל היה מהופנט, מעריציה של הזמרת מותחים ביקורת קשה על הבחירה שלה. וואלה! סלבס נבגדת

בסוף השבוע האחרון ביונסה הופיעה בדובאי, אחרי יותר מארבע שנים בהן לא עלתה על במה. המוזמנים תיארו חוויה מטריפה, הצהובונים עוסקים בסכום העתק שקיבלה עבור 73 הדקות בהן שרה, אבל המעריצים של קווין בי נשארו מאוכזבים מהבחירה שלה - ולא היססו למתוח עליה ביקורת קשה.

ביונסה תמכה לא פעם בקהילת הלהט"ב, והדבר בא לידי ביטוי גם בשירים שלה. הבחירה להופיע במדינה בה הזכויות של הקהילה נמצאות תחת דיכוי כבד לא עברה למעריצים בגרון, והם התקוממו. "הבחירה שלה להופיע שם מטילה צל כבד על התמיכה שהביעה בעבר", אמר פעיל בקהילה לדיילי מייל הבריטי.

קראו עוד:
מיכל אנסקי: "קוראת לכל מי שנמצא בפריים טיים לדבר על שוויון"
שהחיינו: קיילי ג'נר חשפה את שמו ותמונתו של בנה

"היא אייקון ענק עבור אנשים על הקשת הלהט"בית, וארגונים שמייצגים את הקהילה מאוכזבים עמוקות מהבחירה שלה לערוך הופעה יוקרתית בדובאי, מקום בו יחסים חד מיניים הם עבירה על החוק שעשויה לגרור עונש מוות".

הרוחות סערו גם ברשתות החברתיות, שם קבעו המעריצים שביונסה בחרה בכסף על פני עקרונות: "אני אשמח לדעת מה הסכום האמיתי שהיא קיבלה על ההופעה. כשאת אישה כל כך עשירה, עם הון שנאמד בחצי מיליארד דולר - מה הסכום שאת לא יכולה לסרב לו ומסכימה להופיע במדינה הומופובית?", כתב מעריץ אחד. אחרת הוסיפה "ביונסה היא לא בת ברית של הקהילה הגאה. היא מופיעה בדובאי, למרות שהיא לא זקוקה לפני אחד נוסף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

האתר "arabian business" טען שביונסה השתמשה בטלפרומטר בהמשך ההופעה, ומילות השירים הוקרנו על הבמה. מי שכנראה לא נזקקה לתזכורת של מילות השירים היא בלו אייבי, בתה בת ה-11 של ביונסה, שעלתה לשיר עמה דואט לשיר "Brown Skin Girl".

וואלה! סלבס הייתה בהופעה של ביונסה בעבר, אולם זו נקטעה אחרי קטטה עם מוכר הנקניקיות במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully