וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונרים ומבודדים: מה יקרה לנסיך הארי ומייגן מרקל בעתיד?

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 11:49

אחרי חודשים של חשיפה תקשורתית אינטנסיבית וחשיפת סודות משפחתיים, בני הזוג אמנם ריפדו את חשבון הבנק שלהם, אבל יצרו נזק בלתי הפיך. אז מה הלאה? וואלה! סלבס כלוב זהב

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

ספרו החושפני של הנסיך הארי יצא אתמול לחנויות וחתם, כך אנחנו מקווים, חודשים ארוכים של ראיונות, סודות והשחרות על בני משפחתו. הארי ואשתו מייגן מרקל הרוויחו מיליוני דולרים מעסקאות עם הוצאות הספרים ועם נטפליקס, אבל נראה שחוץ מחשבון בנק מרופד, הם יצאו בהפסד.

בני הזוג, שחיים בקליפורניה, מבודדים לחלוטין ממשפחת המלוכה וספק אם פיוס יעמוד אי פעם על הפרק. "הם על הקצה, וכבר לא יכולים לשלוף את קלף הסימפטיה", אמר מארק בורקובסקי, מומחה ליחסי ציבור ומיתוג בראיון ל"Page six" הבריטי.

מייגן מרקל. GettyImages
לא תהיה סולחה/GettyImages

קראו עוד:
אביה של מייגן מרקל חשף שקר מהדוקו המדובר
הקרע מעמיק: הנסיך וויליאם לא מוכן לדבר עם הנסיך הארי

בור'ובסקי הסביר שהסודיות שאופפת את בית המלוכה היא זו שריתקה את הציבור להארי: "יש להם מנטליות של בונקר, כך שכל אמירה עתידית שלו עוררה ציפייה ועניין. ניכר שהוא חשף רגשות רבים וכאב לא מעובד בכל ראיון שלו, אבל הוא היה צריך להשקיע זמן ואנרגיה בטיפול, ולא להפוך את זה לקרקס תקשורתי".

מקור הוליוודי עלום הסביר שהנסיך עשה טעות חמורה, והחשיפה האינטנסיבית היא זו שתמאיס אותו עם העולם: "האם אתה רואה את ביונסה חושפת את כל הסודות ומפרסמת תמונות שלה יושבת על אסלה? לא. כשעושים את זה, מאבדים את כל המסתורין".

התייחסות לסאגה נרשמה גם מכיוונה של ג'נה בוש, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש, שהתראיינה ל-NBC ודיברה על הסכסוך: "זה נורא עצוב. אני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלי אחותי. הציעו לי לכתוב ספר, אבל הבנתי שהסיפורים שאספר הם גם הסיפורים של אנשים אחרים. זה לא נראה לי הוגן, לכל אחד יש את האמת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully