וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסטד: אביה של מייגן מרקל חשף שקר מהדוקו המדובר

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 10:30

הסדרה של בני הזוג ממשיכה לעורר הדים ברחבי העולם, כשהפעם מדובבר בתומס מרקל, אביה של מייגן, שחשף שקרים שסיפרה באחד מהפרקים: "הם עושים את כל מה שאמרו לי לא לעשות". וואלה! סלבס משפחה בהפרעה

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

בסוף השבוע האחרון העולם כולו דיבר על הסדרה החדשה של הנסיך הארי ומייגן מרקל, שעלתה בנטפליקס ומציגה את הצד שלהם בסכסוך ארוך השנים עם בני משפחת המלוכה. אבל מה אתם יודעים, נראה שהם בחרו לספר לא מעט שקרים, והסובבים אותם חושפים לאט לאט את מה שקרה באמת.

תומס מרקל, אביה של מייגן, חשף שהיא שיקרה בפרק השלישי. מרקל סיפרה על הודעה שקיבלה מאביה, אולם אמרה שלא הוא כתב אותה, וטענה שמישהו אחר "התעסק" עם הטלפון שלו. בשיחה עם ה"דיילי מייל" הבריטי, חשף תומס שהוא זה שכתב את ההודעה - והציג הוכחות.

הכל התחיל בשנת 2018, ימים ספורים לפני החתונה המלכותית. מרקל האב עבר שני אירועי לב, נותח ונמנע ממנו להגיע לאירוע הגדול. לדברי מייגן, היא גילתה על כך מהאתר TMZ.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
לא נחים. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

בסדרה הציגה מרקל מספר הודעות ששלחה לאביה. באחת מהן שאלה בשלומו ושאלה באיזה בית חולים הוא מאושפז. באחרת, כתבה "אני מבקשת ממך להפסיק לדבר עם התקשורת. לא ענית לאף שיחה שלנו, וזה רק מוסיף לכאב שכבר גרמת. אנחנו לא כועסים, אבל צריכים לדבר איתך בדחיפות".

תומס הגיב וכתב למייגן: "לא עשיתי דבר כדי לפגוע בך או באף אחד אחר. לא קיבלתי ממך שיחת טלפון אחת, ואני מתנצל אם התקפי הלב שעברתי גרמו לך לאי נוחות". בהודעה נוספת, הוסיף: "אולי אם הייתי מת, הייתם יכולים להעמיד פנים שאתם עצובים".

לאחר הצגת ההודעות, טענה מייגן שלא אביה הוא זה שכתב אותן. "הוא מעולם לא קרא לי מייגן, רק מג. ידעתי שזה לא אבא שלי, ושמישהו התעסק עם הטלפון שלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אלא שתומס מרקל טוען אחרת. לדבריו, הטלפון המדובר עדיין נמצא ברשותו, והוא אחראי לכל מילה שנכתבה. "הטענה שלה לפיה מישהו התעסק לי עם המכשיר פשוט לא נכונה. "כתבתי את ההודעות ממיטת בית החולים. השתמשתי בשמה המלא של מייגן פעמים רבות בעבר. כעסתי מאוד, הייתי מאושפז והם לא שאלו לשלומי אפילו פעם אחת. כשקיבלתי את ההודעה הזו התעצבנתי. הרגשתי שזה לא מגיע לי".

מרקל ביקר את ההתנהגות של בני הזוג ואמר "הארי ומייגן עושים את כל מה שאמרו לי לא לעשות. הם אמרו לי לשתוק לנצח. מה שהם עושים כעת גרוע יותר מכל מה שאני עשיתי". בהמשך הפרק, הנסיך הארי אמר ש"לפני כל זה היה למייגן אבא וכעת אין לה".

גם האמירה הזו הרגיזה את תומס: "למייגן יש אבא. אני כאן, אני חי, אני גר באותו בית ויש לי את אותו מספר טלפון. אני אשמח לפגוש את הנכדים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully