וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד שי אביטל: "אני מפחדת ממנו כל הזמן"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 12:24

לין פאר, אחת מעשרות הנשים שהתלוננו נגד סוכן הדוגמניות, סיפרה על התחושות שמלוות אותה בעקבות הליך ההסגרה שלו לישראל: "זה פספוס של המדינה, המשטרה והפרקליטות". וואלה! סלבס משפט צדק

בווידאו: הארכת מעצר שי אביטל/מערכת וואלה!

סוכן הדוגמניות שי אביטל נחת אתמול (ג') בארץ, לאחר שנעצר בהולנד. נגד אביטל הוגשו כ-30 תלונות בגין תקיפה מינית, ובית משפט השלום האריך את מעצרו בשבעה ימים. בזמן שאביטל ישב מחוייך וזחוח, המתלוננות נגדו לא חשו הקלה.

לין פאר, אחת מהנשים שהתלננו, התראיינה לתכנית של אריה אלדד בן כספית ב-103fm, וסיפרה על התחושות הקשות שמלוות אותה: "אני לא יודעת כמה זו הקלה כשהפרקליטות מגישה לבית המשפט רק שני תיקים על שתי נשים מתוך 30, כשאחד מהתיקים הוא אפילו לא אני. בעזרת השם, אני מאוד מקווה שבעתיד הוא יישפט גם על עבירות שהוא עשה לעוד נשים, אני מאוד מקווה שאחת הנשים תהיה אני. הם לא יכולים לא לחקור אותו על עוד 28 נשים או 26 נשים שנשארו בצד. כאילו מה איתנו? איפה אנחנו בתמונה?"

קראו עוד:
למכירה: דירתו של שי אביטל במגדל יוקרה ברמת גן
ממקום המסתור: האם שי אביטל ממשיך לנהל סוכנות דוגמנות?

לין פאר. אינסטגרם, צילום מסך
אמיצה. לין פאר/צילום מסך, אינסטגרם

פאר הוסיפה ומתחה ביקורת על ההתנהלות של הרשויות בכל התהליך: "זה פספוס של המדינה, של המשטרה שלנו, של הפרקליטות שלנו, שהדברים מתנהלים כמו שהם מתנהלים. זה הזוי מבחינתי, זה לא מקובל, זה לא אמור להיות. כי אני בטוחה שאם הדבר הזה היה קורה בחו"ל, הבן אדם הזה היה סובל סבל ייסורים, שלא נדבר שהיה נכנס לכמה שנים טובות לכלא בלי שאפילו ידברו איתו או יתנו לו איזה במה".

לין נשאלה האם תרצה להגיע למשפטו של אביטל. "אני מסופקת מלראות את זה מהצד, כי אני בטוחה שזה יהיה בכל מקום אפשרי וזה יהיה פתוח בפני כל המדינה. כל עוד לא יזמנו אותי, לא אבוא. מבחינתי לדעת שהוא דורך איתי על אותה אדמה זה מחריד, זה עושה לי חרדות. אני מפחדת ממנו כל הזמן, כל עוד שהוא לא יושב בכלא, מן הסתם אני מפחדת ממנו. קיבלתי איומים וקיבלתי הכפשות, עברתי שנתיים לא קלות".

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully