וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממקום המסתור בחו"ל: האם שי אביטל חזר לנהל סוכנות דוגמנות?

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 14:08

סוכן הדוגמניות, נגדו הוגשו 26 תלונות למשטרה בחשד לעבירות מין שביצע בנשים, מסתתר מעבר לים אבל בימים האחרונים גורמים בתעשייה סיפרו לוואלה! סלבס כי נראה שחזר לעבוד ולנהל סוכנות: "יש פה קאמבק, יש דוגמנית אבל איפה שי?". פרסום ראשון

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
אין בושה. שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

בקיץ האחרון אירעה רעידת אדמה בביצה המקומית לאחר שסוכן הדוגמניות הפופולארי שי אביטל שייצג, בין היתר את נטע אלחמיסטר, אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב, הואשם בתקיפות מיניות על ידי נשים עמן עבד. אביטל מיהר לעזוב את הארץ ולמרות שהוגשו נגדו 26 תלונות במשטרה, הוא לא ממהר לחזור ולקחת אחריות על מעשיו.

בימים האחרונים מספר גורמים בתעשיית הדוגמנות סיפרו לוואלה! סלבס כי לטענתם, אביטל ממשיך לנהל את עסקיו בשלט רחוק וחזר לנהל סוכנות דוגמנות ממקום מושבו בחו"ל. בחודש דצמבר האחרון דווח כי הוא חי בהונגריה, לאחר ששהה גם בטורקיה ובקפריסין הטורקית.

"שי עשה קאמבק מתחת לרדאר", סיפר בכיר בתעשיית האופנה. "הוא פתח סוכנות חדשה שהוא מנהל מרחוק. מי שעומד בפרונט הוא הסוכן שעבד איתו ב"עלית" כל השנים, והם מנהלים את כל הדוגמניות הקטנות, אלה שאינן סלבס כדי שהתקשורת לא תשים לב".

שי אביטל גל גברעם. אינסטגרם, ניר פקין
עניינים כרגיל. גל גברעם ואביטל/ניר פקין, אינסטגרם

"זה ברור, כל הדוגמניות באתר. תתקשרו להזמין דוגמנית ויענה הסוכן שעבד כל השנים כשותף. לא עובד - שותף", ספרה בוקרית בכירה בסוכנות דוגמנות בארץ. "בקיצור, זה קרקס גדול. יש פה קאמבק. השותף חזר, הבנות חזרו, הכל חזר. רק איפה שי?".

בנוסף, מספר צלמי עיתונות ופפראצי פנו לוואלה! סלבס וסיפרו כי אביטל ביקש תמונות של יוצאת הריאליטי והדוגמנית גל גברעם, אשר הגישה גם היא תלונה במשטרה. לדברי אחד הצלמים, שי פנה אליו וביקש תמונות ספציפיות של גברעם מאירוע אליו הגיעה עם אימה, לאחר שתקף אותה מינית לכאורה.

מעורכי הדין ששי גז ושרון נהרי נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully