וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: דירתו של שי אביטל במגדל יוקרה ברמת גן

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 12:16

סוכן הדוגמניות, נגדו הוגשו 26 תלונות למשטרה בחשד לשורה ארוכה של עבירות מין שביצע בנשים, מוכר נכס שנמצא בבעלותו דרך סוכנות תיווך. אז מה המחיר המבוקש ומה מספרים מקורביו? וואלה! סלבס פרסום ראשון

שי אביטל. ניר פקין
אין בושה. שי אביטל/ניר פקין

בחודש יולי האחרון פורסם תחקיר אודות סוכן הדוגמניות שי אביטל, שנחשד בשורה ארוכה של עבירות מין שביצע, לכאורה, בנשים שעבדו עמו. אביטל מיהר לצאת מגבולות מדינת ישראל ולמרות שהוגשו נגדו 26 תלונות במשטרה, הוא מסרב לחזור לארץ ולקחת אחריות על מעשיו.

לוואלה! סלבס נודע כי הסוכן החליט למכור נכס שנמצא בבעלותו בפרוייקט גינדי הייטס ברמת גן. הדירה נמצאת בקומה ה-17 ומונה שלושה חדרים. תג המחיר המבוקש, על פי מודעת התיווך, עומד על 3,550,000 שקלים.

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
נו באמת/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לאביטל מעריכים שמצבו הכלכלי טוב, ושמכירת הדירה היא למעשה היפרדות מנכסים שיש לו בארץ, כדי שלא יישאר דבר שקושר אותו לישראל. אם זה אכן המקרה, ניתן להעריך שהוא לא מתכנן לחזור בקרוב ולהתמודד עם ההשלכות של מעשיו.

בחודש ינואר האחרון, סיפרו גורמים בתעשיית הדוגמנות לוואלה! סלבס כי לטענתם, אביטל ממשיך לנהל את עסקיו בשלט רחוק וחזר לנהל סוכנות דוגמנות ממקום מושבו בחו"ל. בחודש דצמבר דווח כי הוא חי בהונגריה, לאחר ששהה גם בטורקיה ובקפריסין הטורקית.

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully