וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחו של התת מודע: הפאדיחה המטורפת של מור ממן

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 13:43

מלכת היופי במיל' ובעלת מותג הקוסמטיקה שלחה לעצמה הודעה מרימה באינסטגרם, ועוררה הרבה לעג ברשת. ההסבר למעשה ביזארי לא פחות. וואלה! סלבס מה

מור ממן. אינסטגרם, צילום מסך
לא הבנו. מור ממן/צילום מסך, אינסטגרם

בשנים האחרונות ראינו לא מעט פאדיחות של סלבס בגזרת הרשתות החברתיות. וואלה! סלבס לא שופטת אף אחד, כיוון שגם היא אנושית, בומרית ובעלת אצבעות שמנמנות. עם זאת, לפאדיחה כמו של מור ממן היא ממש לא ציפתה: ביממה האחרונה הרשת גועשת סביב טעות שמלכת היופי בדימוס עשתה בסטורי.

היא הציגה צילום מסך של הודעה מפרגנת שקיבלה מאישה זרה, לכאורה. הבעיה היא שממן שלחה את ההודעה המדוברת לעצמה, והדבר התגלה די בטעות. במקום להודות בפאדיחה, ממן החליטה לספק הסבר למניעים שלה, ואם לומר בכנות - מדובר בהסבר די קלוש.

קראו עוד:
סערת פוטושופ? הצחקתם את קלואי קרדשיאן
מרטשות בגסות: פאדיחות האינסטגרם של הכוכבות

מור ממן. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, אינסטגרם

היום (ד') ממן סיפרה את ההודעה בכוונה כדי ליצור רעש, ולמעשה מדובר בקידום לסדרת הרצאות שלה. "המטרה הייתה לגרום לאנשים לערער על השאלה, מדוע בחורה תשלח לעצמה הודעה? מגיל 16 אני עובדת ופועלת. אני עובדת בתהליך של תת מודע, איך צלחתי והדרך עשיתי נעזרתי בכלים להגשמה עצמית דרך כוח זה, זה ליווה אותי בטקס מלכות היופי שהפכתי מילדה שמנה שהגיעה לזכייה בטקס, התאונה ואיבוד הזיכרון של אמא שלי, איך צלחתי את החיים העסקים אחרי שהגרוש שלי ירד מנכסיו ובזה עוסקת ההרצאה שלי", כך נכתב בהודעת יחסי ציבור מטעמה של ממן.

וואלה! סלבס הפכה מילדה שמנה לאישה שמנה, וזה בכלל לא קשור לתת מודע שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מור ממן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully