וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטשות בגסות: פאדיחות הפוטושופ של הכוכבות

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 8:37

סערת הפוטושופ כבר מאחורינו, אבל ניכר שכמה מהכוכבות הגדולות ביותר בעולם לא הפנימו את המסר וממשיכות לרטש את עצמן לדעת. בתפריט: כריתת גפיים, התנגדות לכוח הכבידה ועיצוב מחדש של החדר. וואלה! סלבס מפספסת

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
אופס. ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

לפני שבוע העלתה ג'ניפר לופז עוד תמונה גנרית שבה היא נראית כמו אישה שחוקי הגיל לא חלים עליה. כרגיל, הלייקים והתגובות זרמו, והכל היה נראה נפלא ביקום הג'יילו-אי, עד לאותו רגע בו עוקבים חדי עין שמו לב לתמונה שמאחוריה, שנראית מעוגלת בצורה לא הגיונית. העיקול התמים הסגיר את העובדה שלמרות שמדובר באחת הנשים היפות בעולם, גם היא עורכת תמונות כמו אחרונת הבלוגריות.

האינטרנט חגג, אבל זה נראה כאילו לג'יילו העניין ממש לא מזיז. ולמה שיזיז לה? היא בחברה טובה! מסתבר שאין אישה ביקום האינסטגרמי שלא משפצת את התמונות שלה, קבלו רשימה (חלקית בלבד, כמובן).

קים קרדשיאן: עשר אצבעות לי יש?

אי אפשר לדבר על פוטושופ בלי להתחיל עם המלכה הבלתי מעורערת (וזו שמעולם לא הסתירה את העובדה שהיא מרטשת) - קים קרדשיאן. הרי בכל מקרה קימי עושה הכל כדי להיראות כמו רובוט נטול גיל, צלעות או כל קשר לממדים אנושיים, אבל לעיתים אפילו היא מגזימה, בעיקר כשזה נוגע לבוטות של הריטוש.

בתמונה למעלה למשל, עוקבים חדי עין שמו לב שלקים יש ארבע אצבעות בלבד בכף הרגל - תוצאה, ככל הנראה, של טשטוש אגרסיבי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

לעומת זאת, כאשר קרדשיאן צילמה קמפיין משותף עם אחותה הקטנה קיילי ג'נר בשנת 2019, התמונה חשפה כף רגל עם שש אצבעות. האם האצבע החסרה עברה מסע בזמן ונחתה בתמונה המדוברת? סביר להניח שלא, אבל נמשיך להשתעשע ברעיון.

בריטני ספירס: מלכת האמבטיה

האינסטגרם של בריטני ספירס מזכיר יותר את העולם של אליס בארץ הפלאות, מאשר חיים של זמרת פופ. בריטני מעלה ללא הפסקה סרטונים לא ברורים בהם היא מסתכלת למצלמה במבט מבולבל כשהיא מניפה את השיער מצד לצד, רוקדת עם או בלי מוזיקה, או פשוט מצלמת את עצמה ללא בגדים. השיא הגיע בתמונות המרוטשות - כשהצרת ההיקפים נראית באופן כל כך מובהק, כמו עם האמבטיה בסדרת התמונות הזו.

אריאנה גרנדה: חבר מכוכב אחר

גם אריאנה גרנדה עושה הכל כדי להיראות עד כמה שפחות אנושית - העקבים העצומים, הלבוש המוגזם, הקוקו המתוח ובאופן כללי לוק שמזכיר בובה מפלסטיק. בתמונה הזו, שנראית תמימה, המעריצים שמו לב לאגודל של הזמרת, שנראה עצום ולא פרופורציונאלי ביחס ליתר הגוף, ככל הנראה תוצאה של הצרה או מתיחה מוגזמת של יתר חלקי הגוף.

ריהאנה: ברבדוס כמרקחה

ריהאנה היא ללא ספק האישה שחוגגת את מבנה הגוף שלה, ומאז שפתחה מותג הלבשה תחתונה היא מקפידה לשלוח על המסלול דוגמניות במגוון עצום של מידות ומבני גוף.

ועדיין, נראה שכשזה נוגע לעצמה, הסטנדרטים בכל זאת נוקשים. אחרת איך היא תסביר את העובדה שריטוש מוגזם הוסיף לה מניפת אצבעות קצת מלחיצה, ונתן לה יד מאוד (מאוד!) מוזרה למראה פלוס ציפורן נוספת לשם הגיוון.

מירנדה קר: חדר מראות

אתם יודעים מה גורם לנו להרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו? הידיעה שגם הנשים המושלמות ביותר בעולם מרגישות את הצורך להצר לעצמן את התמונות.

מירנדה קר למשל היא דוגמנית על שרובו יכולות רק לחלום על להיראות כמוה - מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט שצעדה על אינספור מסלולים והצטלמה בהלבשה תחתונה ובגדי ים מאות פעמים. ועדיין, חדי העין ישימו לב שהקירות והדלתות ברקע של מירנדה מתעקלים לכיוונה, והדוגמה שעל השטיח - עקומה לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully