וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את 2022: מה היה הרגע המטורלל של השנה?

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 9:11

השנה האזרחית מסתיימת ממש בעוד רגע, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בכל הכוכבים, הרגעים והאירועים. אז איזה כוכב ירד מהפסים קבל עם ועדה? וואלה! סלבס מסכמת

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

השנה החולפת הייתה עמוסה באירועים והתרחשויות, ולא תמיד מהסוג המרים. עסקנו לא מעט במוות, גירושים, פרידות וקניה ווסט, אדם שהוא קטגוריה מעורערת בפני עצמו.

לצד כל הטרגדיות, היו מספר כוכבים שירדו מהפסים, ולא התביישו לעשות את זה בפרהסיה. יש סיבות רבות להתנהגות הכאוטית, החל במחסור חמור בתשומת לב ועד אי אילו תסביכי ילדות. בכל מקרה, וואלה! סלבס מאחלת לכולם בריאות גוף ונפש.

מישהו חייב לספר למדונה שזה מביך

מדונה היא אחת הנשים המוכשרות והמשפיעות ביותר בעולם, כזו שתרמה רבות לעיצוב של תרבות הפופ, ניפצה תקרות זכוכית והביאה לעולם יצירות שהפכו לעמודי התווך של המוזיקה.

בלי קשר לזה, היא אישה שמסרבת להשלים עם גילה, ונראה שהשנה זה החמיר. חשבון האינסטגרם של מלכת הפופ, שחגגה בקיץ האחרון את יום הולדתה ה-64, עמוס בפילטרים מטרידים, תקריבים לאיברי המין שלה ואווירה כללית של נערה נואשת לתשומת לב. קצת קלאס, גברת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מישהו חייב לשנות לבריטני ספירס את הסיסמה

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

עברה קצת יותר משנה מאז שבריטני ספירס שוחררה באופן רשמי מהאפוטרופסות של אביה, לכאורה עניין משמח שהיה צריך לקרות כבר מזמן. אלא שאז מביטים ברשתות החברתיות של בריטני ועולה תהייה: אולי כדאי שיהיה שם מבוגר אחראי?

אם בעבר ספירס הייתה מעלה סרטונים בהם היא מציירת בצבעי מים, עושה תצוגות אופנה בבית או חולקת קולאז'ים שמזכירים סטיקרים בווצאפ המשפחתי (חלה, פמוטים וכיתוב "שבת מבורכת לחיילי צה"ל". הבנתם את הקונספט) - עכשיו היא עושה את כל אלה בעירום.

למעשה, זה נס שהגברת עוד לא נקנסה על התערטלות פומבית, כיוון שכל ביקור שלה בחוף הים מתקיים בעירום מלא. היא מתגלגלת בחול, מוסיפה אימוג'ים שובבים, רוקדת מול המצלמה ובעיקר מעוררת חמלה.

מישהו חייב להגיד להיילי ביבר שזה יותר מדי מידע

היילי ביבר בולדווין ג'סטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
היילי ביבר בולדווין ג'סטין ביבר/צילום מסך, אינסטגרם

היילי וג'סטין ביבר הם זוג צעיר ומאוהב, ונראה שהם לא חוששים להביע חיבה פומבית. ברשתות החברתיות, בטקסי פרסים, בבתי קפה - ניכר שנוח להם זה עם זו ועם המיניות שלהם.

בחודש ספטמבר האחרון ביבר התארחה בפודקאסט "Call Her Daddy", ודיברה על חיי המין שלהם בפתיחות שגרמה לקרינג קל. כלומר, אין בעיה לדבר על מין, על מיניות ועל יחסים אישיים. אבל היי, לא כולם חייבים לדעת שאת נורא אוהבת שהוא מפנגר אותך. גברת, ההורים שלך מאזינים לזה!

מישהו חייב להגיד למייגן פוקס ומאשין גאן קלי ללכת לטיפול

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
מייגן פוקס, בילבורד/GettyImages

הנה עוד זוג שמרגיש מאוד בנוח עם המיניות שלו, שלא לדבר על הפרשות גוף שונות ושמות חיבה מקריפים ("אבאל'ה". איכס). אלא שהשחקנית והמוזיקאי החליטו לקחת את הקרינג' צעד אחד קדימה, וחולקים הכל בראיונות.

שתיית דם? בהחלט. סיפורים על בגדים שנגזרו ומשטחים שחוללו תוך כדי יחסי מין? כמובן. טבעת אירוסים שנועדה לפצוע את פוקס אם תחליט להסיר אותה אי פעם. אכן כן. הוסיפו לזה את העובדה שקלי סיפר שבעבר התקשר לפוקס בזמן שצילמה סרט מעבר לים, כיוון רובה ציד לראשו ואיים בהתאבדות, ותקבלו זוגיות מעורערת וחולה של שני אנשים שאינם בקו. כל קו, גם רב קו.

מישהו חייב להגיד למלך צ'ארלס להתבגר

המלך צ'ארלס השלישי בפרלמנט בלונדון, לקראת נאום ראשון בתפקיד, 12 בספטמבר 2022. רויטרס
המלך צ'ארלס השלישי בפרלמנט בלונדון, לקראת נאום ראשון בתפקיד, 12 בספטמבר 2022/רויטרס

היממה לאחר מות המלכה אליזבת' השניה הציגה את המלך צ'ארלס השלישי באור מאוד לא מחמיא. בתקרית אחת הוא נופף בידיו כדי שיפנו לו את השולחן, באחת אחרת התעצבן על עט שנזל ואנחנו בעיקר סלחנו, כי מדובר בדבר שהשתעבד לשורה של אירועיים רשמית רגע אחרי שאיבד את אימו האהובה.

אלא שעם הכתר מגיעים גם הסיפורים, והתברר שהמלך נוהג לקחת דובון צעצוע לכל מקום בו הוא לן. את הדובון קיבל בילדותו והוא עונה לשם טדי, ולפי הסופר כריסטופר אנדרסון, שכתב ספר על המלך, מדובר ביחסים ביזאריים למדי:

"הנני הקודמת שלו היא היחידה שיכולה להתקרב לדובי עם חוט ומחט. כשהוא צריך לעבור תיקון, צ'ארלס מתנהג כאילו מדובר באחת מילדיו שנמצא תחת סכין המנתחים". אוקיי בומר.

אז מי המטורלל שעשה לכם את השנה?

מדונה
בריטני ספירס
היילי ביבר
מייגן פוקס ומאשין גאן קלי
המלך צ'ארלס השלישי
1750 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully