וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קרטר מואשם באונס נערה אוטיסטית בת 17

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 12:17

חבר להקת ה"בקסטריט בויז" מואשם שתקף מינית ואנס נערה בשנת 2001 אחרי הופעה בוושינגטון. מהתלונה עולה כי קרטר השקה אותה באלכוהול ללא ידיעתה וקרא לה בכינויי גנאי. וואלה! סלבס זעזוע

ניק קרטר בקסטריט בויז. AP
דפקט. ניק קרטר/AP

ניק קרטר מלהקת ה"בסקסטריט בויז" מואשם באונס של נערה, כך דווח הלילה (שישי) באתרי רכילות מעבר לים. התקרית החמורה התרחשה, לכאורה, בשנת 2001 כשקרטר היה בן 21 והמתלוננת, שאנון רות', הייתה בת 17.

בתביעה שרות' הגישה נטען כי אחרי הופעה של הלהקה בוושינגטון, קרטר שאל אותה אם היא רוצה לבלות באוטובוס ששימש את חברי הלהקה. הצעירה, שלוקה באוטיזם ושיתוק מוחין, הסכימה להצעה. כשהיו באוטובוס היא ביקשה מקרטר מיץ תפוחים, אולם הוא הגיש לה מיץ אוכמניות לתוכו הוסיף אלכוהול ללא ידיעתה. כשהרגישה רע ביקשה לגשת לשירותים שם, לדבריה, קרטר כפה עליה לבצע בו מין אוראלי.

קראו עוד:
סוף ידוע מראש: ארון קרטר מת בגיל 34
הוליווד נגד קניה ווסט: "קורא לאלימות נגד יהודים"

לאחר התקרית בשירותים, קרטר נשא את רות' למיטה, אנס אותה וקרא לה "כלבה קטנה ומפגרת". עוד אמר לה שאיש לא יאמין לה אם תספר על מה שקרה באוטובוס. "זה שהוא אדם מפורסם לא אומר שמותר לו לחמוק מעונש. אני שורדת, ותמיד אהיה", אמרה שאנון במסיבת עיתונאים שקיימה.

מקרוב לקרטר דחה את ההאשמות נגדו, ואמר לאתר TMZ "כל ההאשמות נגדו שקריות. ניק מתרכז במשפחה שלו, ועדיין מתאבל על האובדן של אחיו".

אין זו הפעם הראשונה שטענות מסוג זה מופנות כלפי קרטר: בשנת 2016 מליסה שומן, שהייתה חברה בלהקת "Dream", פרסמה הצהרה וסיפרה קרטר אנס אותה כשהייתה בת 18 והוא בן 22. גם אז קרטר דחה את הטענות נגדו, ואמר שיחסי המין היו בהסכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully