וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכאורה: ווסט נהג להראות לעובדיו סרטוני סקס שלו עם קים

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 9:50

קניה ווסט לא נח לרגע, ואחרי שאדידס התנערה ממנו, מתחילים לצוץ עובדים לשעבר עם סיפורים לא פשוטים: חשיפת תמונות וסרטונים של עצמו ושל אשתו לשעבר קים קרדשיאן בסיטואציות מיניות ואינטימיות כדבר שבשגרה, ויצירת אווירת עבודה פוגענית

אחר שאדידס ניתקה את הקשר עם קניה ווסט בשל התלהמותיו האנטישמיות, עובדים לשעבר טוענים כי הראפר הראה לעובדים פורנו ותמונות עירום של אשתו לשעבר קים קרדשיאן כ"טקטיקת הפחדה".

בדו"ח חריף שפרסם מגזין הרולינג סטון ביום שלישי, איש קריאייטיב צעיר טען שווסט הראה לו תמונה מפורשת של קים במהלך ראיון עבודה ב-2018 - "אשתי בדיוק שלחה לי את זה", אמר לו לכאורה הראפר. עוד עובד לשעבר זכר שווסט הראה לכאורהלצוות הקריאייטיב של Yeezy סרטון עירום של קים קרדשיאן באותה שנה בה הגישה את תביעת הגירושין ממנו. הם טענו שווסט "לא חושש להראות תמונות או לדבר על דברים שהשתיקה יפה להם".

התקריות פורטו גם במכתב פתוח שכותרתו "האמת על Yeezy: קריאה לפעולה למנהיגות אדידס", שהושג על ידי רולינג סטון, בו עובדי Yeezy פונים למנהלי אדידס ומאשימים כי הם אפשרו לווסט ליצור תרבות עבודה פוגענית.

קניה ווסט. עמוד אינסטגרם רשמי קניה ווסט, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, עמוד אינסטגרם רשמי קניה ווסט

לפי עובדי אדידס, אנחנו קיבלנו רק טעימה מההתנהגות הבעייתית של קניה ווסט - הם נאלצו לצפות בסרט פורנו דוקומנטרי של 30 דקות - עוד תופעה שכיחה, על פי מקורבים.

"זה סרט פורנו?" שאל אחד מהם, ווסט ענה לו, "כן".

"ישו המשיח," אמר אחד הגברים.

"בחייאת, גבר. יאללה," אמר האיש בעודו מרחיק ממנו את הטלפון

עובדים לשעבר טענו כי זו היתה טקטיקה של בוחן גבולות - ווסט הראה כל הזמן תמונות וסרטונים פורנוגרפיים - כולל קלטות סקס משלו "אני מרגיש שזו הייתה טקטיקה לשבור אדם ולבסס את נאמנותו הבלתי מעורערת, לבחון את הגבולות של אנשים", אמר אדם אחד, בעוד שאחר טען כי ווסט מכוון במיוחד לעובדות, וכל זאת אחרי שבעצמו הוא קרבן להתמכרות לפורנו, וטען בעבר שזה הרס את משפחתו.

"הוליווד היא בית בושת ענק. פורנוגרפיה הרסה את המשפחה שלי, כשאני מתמודד עם ההתמכרות אינסטגרם מקדמת אותה. לא אתן לזה לקרות לנורתי ושיקגו", כתב הראפר בפוסט שנמחק מאז באינסטגרם בספטמבר.

וואלה סלבס הייתה רוצה לפרסם סרטון שלה, אבל לא מצליחה להבין איך מעבירים אותו מפילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully