וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדחה של דיאן, הצעקות של קאזם: מה היה הרגע הגדול ביותר של העונה?

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 6:44

העונה הנוכחית של "האח הגדול" סיפקה לצופים לא מעט רגעים דרמטיים שכללו בכי, צעקות והרבה הרבה אמוציות. אז מי היה הדרמטי מכולם? הצביעו והשפיעו. וואלה! סלבס פיינליסטית

האח הגדול/צילום: רשת 13

העונה הנוכחית של האח הגדול צפויה להגיע לסיומה מחר (שבת), אז כל הדיירים יעזבו את הבית המצולם ביותר במדינה, והמנצח הגדול יוכרז לעיני הצופים ותותחי הקונפטי. רגע לפני שניפרד ממי שהפכו להיות חלק גדול משיחות הברזיה שלנו, וואלה! סלבס אספה כמה מהרגעים הדרמטיים ביותר העונה.

הבחירה הייתה קשה, הליך הסינון היה קפדני ואתם קוראים יקרים, הצביעו והשפיעו: מה היה הרגע הכי מרגש, מטלטל ודרמטי?

ההדחה של דיאן שוורץ

דיאן מודחת מבית האח הגדול/רשת 13

דיאן שוורץ הייתה אחת הדיירות הדומיננטיות ביותר בבית. אפשר לשנוא אותה, אפשר לעוף עליה, אבל חייבים להסכים שבלעדיה, היה הרבה יותר משעמם. למרות ההתנהגות הבעייתית, בלשון המעטה, היא הספיקה לפתח סיפור אהבה מתוק עם נתנאל, אבל כל הטוב הזה נגדע במהרה.

שוורץ הייתה המודחת השישית מהבית, למרות שהאופטימים ביותר ניבאו לה גמר. ההדחה הייתה אכזרית במיוחד, במשימת הקרוסלה, כך שלא ניתנה לה הזדמנות אמיתית להיפרד מחבריה בבית.

כאשר חזרה לחיים האמיתיים, דיאן זכתה לקבלת פנים אלימה במיוחד מהציבור, וחשפה בריאיון את ההתמודדות שלה עם בריונות ואיומים שקיבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המפגש של בר ואליאב

האח הגדול אליאב בר. רשת 13,
האח הגדול אליאב בר/רשת 13

מדובר בסיפור האהבה הגדול ביותר של העונה, ואנחנו מדברים כמובן על בר ואליאב. השיא הגיע לאחר הדחתו של אליאב, שנכנס חזרה לבית כדי להפתיע את בר ההמומה. הם דיברו על הבן שלה, דיברו על כך שהוא מחכה לה בחוץ והכל לעיני הדיירים, שלא הצליחו להסתיר את ההתרגשות גם כן.

וואלה! סלבס כאן לא כדי לפגוע ברומנטיקה חלילה, ולא כדי לזלזל ברומן היפה. היא כן תגיד לבר להציץ בסטוריז שאליאב העלה בזמן שהייתה בבית.

האח הגדול | הריב בין קאזם לנתנאל. רשת
האח הגדול | הריב בין קאזם לנתנאל/רשת

אם וואלה! סלבס צריכה לתאר את העונה במילה אחת בלבד, היא תבחר ב"ריב". לא היה שבוע בלי מריבה קולנית, עימות צעקני ולעיתים שימוש בידיים. כמו האזהרות שהאח חילק העונה שברה שיאים, אולם קטטה בולטת במיוחד התקיימה בין שחף לקאזם. וכן, זה קרה יותר מפעם אחת. קאזם הספיק לריב עם דיירים נוספים, בהם דיאן ונתנאל, אבל קטטה אחת משכה תשומת לב מיוחדת.

התקציב היה סלע מחלוקת משמעותי בין המתמודדים, וריב על קציצות בין השניים הוביל לאזהרה חמורה ששחף קיבל. מילים נאמרו, קציצות נחטפו ואנחנו סיימנו עם טעם חמוץ בפה. אולי הבשר היה מקולקל.

הוידוי המרגש של נתנאל

האח הגדול נתנאל/רשת 13

אחד המתמודדים הבולטים ביותר של העונה זכה לשפע ביקורות על ההתנהגות שלו, אבל ניכר שלאורך העונה הוא ניסה לעשות תיקון אמיתי והפנים את הפידבקים שקיבל משאר הדיירים.

החיים הקשים שנתנאל עבר ניכרו לא פעם בהתפרצויות שלו כלפי שאר דיירי הבית, אבל ברגע סוחט דמעות הוא התנצל בפני כולם וסיפר באומץ שהיו לא מעט לילות בהם היה הולך לישון רעב.

הסיפור של אופק

האח הגדול | אופק משתף את הדיירים בחרם שעבר/רשת 13

אופק לוי המתוק היה חלק מההדחה המשולשת, ועזב את הבית יחד עם מרינה ושרין. למרות שמדובר בעלם צעיר ומצליח, זה לא היה המצב בילדותו. אופק סיפר לשאר הדיירים שהיה קורבן לבריונות והתעללות בבית הספר.

"עברתי חרם מתמשך. היו מרביצים לי, מתעללים בי ומאוד לא רציתי לפגוע בהורים שלי, שלא ירגישו שנכשלו. הייתי אומר שאני יוצא עם חברים, ואז יושב לבד שעות בחוץ. בטיול שנתי אחד, קשרו אותי לעץ לילה שלם".

אז מה היה הרגע הדרמטי של העונה?

דיאן מודחת
ריב הקציצות של שחף וקאזם
המפגש של בר ואליאב
נתנאל חושף שהיה הולך לישון רעב
אופק מספר על החרם הקשה
3806 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully