וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של מעיין אדם: "כרטיס למדונה עלה לי פחות"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 11:25

אושיית הרשת פרסמה מחירי כרטיסים להרצאה שהיא מעבירה, והגולשים לא נשארו אדישים לתמחור. עם זאת, ההרצאה נמכרה במלואה, אז על חשבון מי הבדיחה? וואלה! סלבס מרשרשים

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
או סקנדל או פסטיבל. מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

עברו כמעט חודשיים שלמים בלי שום סערה מכיוונה של מעיין אדם, האישה שלא תצליח לחמוק מביקורת גם אם תקדיש את חייה לפילנתרופיה. אחרי סערת התור בטיסה לפריז והתכשיטים היקרים, העוקבים את אדם קיבלו חומרים נוספים לטוקבקים.

אדם פרסמה הרצאה בשם "לא נורמלית", אותה תעביר בסוף החודש בהיכל התרבות בתל אביב. בחשבון האינסטגרם שלה, ההרצאה תוארה כ"מתנה הכי שווה שאפשר לתת לאישה לחג", ונראה שהגולשות הסכימו איתה כי כל הכרטיסים נמכרו. אז איפה הבעיה?

מעיין אדם הרצאה. אינסטגרם,
מעיין אדם הרצאה/אינסטגרם

אדם העלתה לסטורי שלה את מחירי הכרטיסים, שנעים בין 399 ל-555 שקלים, והגולשים לא נשארו אדישים למספרים. "כרטיס למדונה עלה לי 450 שקלים", ענתה מגיבה אחת ואילו אחר כתב "היו שנים בישראל שכדי להעביר הרצאה בתשלום להמונים, היית צריך רקורד של סופר מחונן, אדם בעל שיעור קומה, או כזה ששינה את פני החברה..כיום בתרבות הכלום, מספיק שאתה פליט ריאליטי, שיש לך מיליון עוקבים באינסטגרם שרואים אותך עושה כלום ושום דבר מדי. לאן הדרדרנו, שמעיין אדם מעבירה הרצאות בתשלום?".

כאמור, כל הכרטיסים למופע נמכרו, אז כנראה שאדם יודעת מה היא עושה. לצד הביקורות, היו מי שפרגנו לה: "איזו צרות עין, איך ההצלחה של אנשים אחרים מדגדגת לכם בנשמה. שחררו, תלמדו לפרגן!".

וואלה! סלבס בנתה הרצאה שמסבירה איך להתחתן שמונה פעמים ולשרוד, אבל אין לה קליינטים.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully