וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע דל: השערורייה החדשה של מעיין אדם

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 15:56

נוסעים שעמדו עם אושיית הרשת בתור לטיסה בפריז טענו שהיא עקפה ונכנסה ראשונה למטוס, אולם בסטורי שהעלתה היא הכחישה את הדברים ואמרה "עמדתי ראשנה בתור למעלה משעה". וואלה! סלבס דיילת קרקע

מעיין אדם/אינסטגרם

מעיין אדם ממשיכה להסתבך, והפעם לא מדובר בליין התכשיטים שלה אלא בתקרית שאירעה בשדה התעופה בפריז.

ישראלים שהמתינו לטיסה טענו שאדם ובן זוגה יובל צלנר עקפו תור של שמונה שעות, ונכנסו ראשונים למטוס. עמוד האינסטגרם של "ערב טוב" ציטט נוסע שהיה במקום, וסיפר על מה שקרה במקום: ""מעיין אדם דילגה על תור של שעות בצ'ק אין. היא שוחחה עם גדי טפר יו"ר ארקיע, ואז קראה לבן זוגה, ולמאור ומירן בוזגלו -וארבעתם פשוט עקפו את התור". לאחר מכן, ספגה קריאות בוז מיתר הממתינים.

אדם עצמה בחרה להגיב לדברים דרך חשבון האינסטגרם שלה, והעלתה סרטון בו הסבירה את השתלשלות העניינים: "לא עקפתי איש בתור, עמדתי ראשונה בתור למעלה משעה. היו לזה עדים. מדובר בסיפור יותר מורכב: זו טיסה שהייתה אמורה לצאת בחמש בערב ואיחרה. בשתי דקות לאחת פתחו בפנינו את הגייט והזמינו אותי להיכנס.

אדם שעבר בין כולם הסביר שאם ניכנס לפני אחת, לא נזכה לפיצוי כיוון שהחוק מדבר על שמונה שעות של איחור. הוא הטעה את הנוסעים, והטעה אותם גם לגבי. החוק מדבר על שעת נחיתה, עליה אין לנו השפעה, וכאשר זו המראה, החוק מתייחס לניתוק גלגלים מהקרקע. כשאנחנו שתי דקות לפני אחת בגייט, ברור לי שננתק גלגלים הרבה לפני אחת.

הבנתי שיש לי הזדמנות לעשות את הדבר הנכון, האחראי, ולהשתתף בכניסה לטיסה הזו, לתת לאנשים העייפים וטרוטי העיניים קצת מזור ומנוחה, לשבת רגע בכסא ולהתחיל את היציאה מפריז".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אדם המשיכה והסבירה שחשבה כי הוא עושה את הדבר הנכון ועדיין חושבת כך, אבל "לפעמים אדם אחד יכול להטעות מטוס שלם, ומטוס אחד יכול להטעות מדינה שלמה. לא עקפתי ולא עשיתי שום דבר עבורי".

עם זאת, לפני פרסום התגובה, אדם דיברה על המקרה בסטורי שלה ושם התנסחה בצורה שונה: "אני לא מאשימה את האנשים, הם היו רעבים ומתוסכלים. כולם ברי מזל, כל מי שהיה על המטוס הזה ומרגיש מוכה גורל הוא בר מזל. היינו בפריז, צריך להגיד תודה על הטוב.

לא קיבלתי שום הטבה על היותי מפורסמת וזה חבל שלא קיבלתי שום הטבה. אני מתייגת את ארקיע כדי שבפעם הבאה יתנו לי הטבה על היותי מפורסמת. אני כן עוקפת בתור לפעמים, אבל לא הפעם. זה לא הסיפור".

וואלה! סלבס לא מעניקה לאנשים מזור. מקסימום רמזור, וגם אז היא מתכוונת לארטיק.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully