וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות, משברים והקלטות: כל השערוריות שהובילו לפרידה של סטטיק ובן אל

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 16:18

הצמד המוזיקלי הישראלי המצליח ביותר בשנים האחרונות הודיע על פרידה, שהגיעה אחרי שבועות של כותרות לא מחמיאות וסקנדלים מסכני קריירה. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס מסכמת

סטטיק ובן אל באולפן וואלה! NEWS, דצמבר 2019/במאי: דובי קליין, צילום סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, ע' סאונד: חיים מרקו, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עיצוב אולפן: אביחי ברוך, עורכת וידאו: נועה לוי, מפיקה ראשית: רחלי ורדי

קשה להאמין שעברו שבע שנים מאז שסטטיק ובן אל תבורי פרצו לחיינו. מי ידע שכל מה שהיינו צריכים הם שני בחורים צעירים עם טעם אופנתי מפוקפק, חיבה עזה לחרוזים ולהיטים שלא נפסיק לזמזם? הצמד, שהיה הדבר הכי קרוב לחו"ל שראינו בשנים האחרונות, הודיע היום (ה') על פרידה מקצועית.

השבועות האחרונים היו מורכבים מאוד עבור השניים, ביחד ולחוד. וואלה! סלבס החליטה לסכם את כל הכותרות, השמועות והספקולציות כדי לנסות ולהבין למה סטטיק ובן אל נפרדו. טודו בום?

אושר ועושר?

סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם. ניר פקין
סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם/ניר פקין

לאורך הקריירה המשותפת, סטטיק מיצב את עצמו כאיש משפחה. הוא ניהל מערכות יחסים רציניות, התגורר בחיפה, קרוב להוריו והרחק מההמולה של תל אביב, והשיא הגיע בחתונה המפוארת שלו ושל שרית פולק.

פולק, שהייתה אנונימית עד שהכירה את בן הזוג המפורסם, הפכה לדמות קבועה במדורי הרכילות. השניים נהגו להעלות תמונות משותפות ומילות אהבה לרשתות החברתיות, הצעת הנישואים הייתה בלתי נשכחת וכולנו הרענו מהיציע הוירטואלי כשהשניים צעדו לחופה ביוני 2021.

בזמן שמערכת היחסים של תבורי ואורטל עמר ידעה עליות ובעיקר מורדות, מערכת היחסים של סטטיק ופולק נראתה יציבה ואוהבת. אבל מה אתם יודעים, גם זה השתנה בחודשים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטטיק, שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
היו ימים. סטטיק ושרית פולק/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי חודשים של שמועות וספקולציות, רון נשר הוציא שיר שעורר סערה בביצה. בקליפ מופיעה מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי להב, ובאחת הסצנות היא לוחשת: "ד"ש ל***-** שגם הייתה הירח דבש, שלום".

סטטיק הוציא קליפ בו הבהיר שהשיר לא מזיז לו, הוא ופולק יצאו לחופשה משותפת מעבר לים, אבל נראה שכל אלה לא עזרו: בתחילת החודש התברר שמערכת היחסים של השניים אכן עלתה על שרטון, וסטטיק עזב את ביתם המשותף בחיפה ועבר להתגורר אצל חבר.

בית דין לענייני משפחה

אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
אורטל עמר, בן אל תבורי/ניר פקין

עם כל זה, מערכת היחסים המעניינת באמת היא זו שהתקיימה בין תבורי לאורטל עמר. השניים ניהלו זוגיות שכללה הרבה עליות, מורדות ואאוטפיטים מפוקפקים. הם הביאו לעולם ילד משותף שזכה לשם המלכותי תו פרינס, והחליטו להיפרד. כידידים? פחות.

השניים לא שמעו שאת הכביסה המלוכלכת משאירים בבית, והפרידה כללה החלפת מנעולים בבית המשותף, משטרה, מאות סטוריז עם השמצות הדדיות ובאמצע הסערה ילד מתוק שעוד קטן מכדי להבין על מה המהומה.

השיא הגיע בשבוע שעבר, כאשר הקלטות שתבורי שלח לעמר דלפו לכלי התקשורת. בן אל מתבטא בצורה אלימה כלפיה וכלפי בנם הקטן, והעליהום עליו לא איחר לבוא. אה, וגם התגובות בסטוריז, כמובן.

בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (ד') החליטה עמר לשבור את שתיקתה, והגיבה לראשונה לפרסום ההקלטות. בין היתר, סיפרה מה עובר עליה בשנים האחרונות: "האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג, היא מזקקת לתוכה כמעט 4 שנים של התעללות ריגשית וכלכלית. הטלפון שלי מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפי, וכלפי תו שננטש פעם אחר פעם על ידי אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות".

תבורי הגיב בסטורי משלו, ונראה שמחול השדים המטורלל הזה רחוק מלהסתיים.

סערה במיכל מילקי

סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019/ראובן קסטרו

לאורך הקריירה המשותפת, השניים קטפו קמפיינים רבים. בשנתיים האחרונות הם הובילו את הפרסום של מילקי, אולם אתמול, זמן קצר לאחר שעמר פרסמה את תגובתה, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שחברת שטראוס גנזה קמפיין בהשתתפות השניים.

ענקית המזון הודיעה שהיא "מגנה אלימות מכל סוג", וכעבור מספר שעות יצאה הודעה נוספת, בה החברה אישרה כי היא מנתקת את קשריה עם בן אל ומאחלת לו הצלחה בהמשך. ההודעה יצאה במקביל להופעה של סטטיק ובן אל באילת, בה קרס עמוד תאורה ופצע שתי ילדות בקיצור, לא היום שלהם.

הכל נשאר במשפחה

שימי תבורי יהודית באומן. אור גפן,
שימי תבורי יהודית באומן/אור גפן

מי שליוו את הקריירה של בן אל, ולא בצורה תומכת במיוחד, היו אביו שימי תבורי ואשתו יהודית באומן. השניים נישאו בשנת 2016, אז שרר נתק מולט בין תבורי האב לילדיו. גם כאן, כל הרפש יצא בצורה פומבית למדי, ובשיחת טלפון בין שימי לבן אל, האחרון הטיח בו "הפכת אותי ליתום".

בחודש יולי, לפני קצת יותר משנה, תבורי העלה תמונה משותפת עם אביו, שהגיע לבקר אותו ואת תו פרינס הקטן. המדינה כולה התרגשה מהסולחה והנה, סוף סוף מערכת יחסים אחת שהסתיימה בצורה חיובית. אבל רגע, תחזירו את השמפניות למקרר.

בן אל תבורי שימי תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
הבן של אבא שלי/צילום מסך, אינסטגרם

על פניו, הייתה פגישה שכללה בילויים ותמונות משותפות, אבל מאז לא ראינו הרבה מפגשים של השניים. האם היחסים הגיעו שוב לנתק מוחלט? אי אפשר לדעת, כיוון שחלק מהצדדים הבינו שיש מלחמות שלא שווה לנהל דרך האינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully