וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום במשפחת תבורי: הסולחה המשמחת בין שימי לבן אל

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 15:09

אחרי מריבה מלוכלכת וארוכת שנים שהתחוללה תחת עינה הפקוחה של התקשורת, הדרמה במשפחת תבורי חוזרת לכותרות והפעם בפן החיובי. וואלה! סלבס בוכה מהתרגשות, והיא ממש לא היחידה

מסיבת הפתעה ליום ההולדת של בן אל תבורי/ניר פקין

בשנים האחרונות אנו עוקבים בשקיקה אחרי היחסים המורכבים בין בני משפחת תבורי, בעיקר בין שימי לבנו המפורסם בן אל. מערכת היחסים בין השניים ידעה כמה אמירות קשות, ריאיונות שהותירו אותנו פעורי פה ובעיקר תקווה גדולה שיונה עם עלה של זית תגיע ותשרה שלום בין השניים. יונה לא הגיעה, אבל סיר עם ג'חנון דווקא כן.

הבוקר (ש') שימי הגיע לביתו של בן אל והשניים שוחחו ואכלו ג'חנון מהביל שתבורי ג'וניור הכין במו ידיו. המאורע ההיסטורי תועד ועלה, כמעט במלואו, לרשתות החברתיות: "אבא סיפר לי שהוא מקבל קללות ואיומים. אני יודע שאתם מנסים להגן עליי, אבל לא על חשבון פגיעה של אדם אחר", כתב בן אל.

"יש משפט שאני מאמץ כבר שנים. ואשמח מאוד שכל אחד ואחת מכם יפנימו אותו. תמיד תנסו להיות בצד השני, 'אל תעשה לחבריך מה ששנוא עליך'. תודה אבא". יש למישהו טישו?

סטטיק, שותפו המוזיקלי וחברו הקרוב של בן אל, לא נשאר אדיש לאיחוד המרגש: "בן בון, אח יקר, אני יודע כמה הסיפור הזה היה כבד עלייך, אני ראיתי גם את הדמעות שאף אחד אחר לא ראה. אני גאה בשניכם על היכולת להתגבר ולדבר. שמתם הכל בצד וזכיתם שוב אחד בשני. משפחת תבורי נולדה מחדש היום".

וואלה! סלבס מוכנה לריב עם מי שצריך אם בסוף תקבל ג'חנון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully