וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפו באב: סיפורי האהבה הנוראיים ביותר בעולם

12.8.2022 / 11:56

אהבה יכולה להיות נפלאה, מרימה ומקדמת, אבל בהוליווד היא בעיקר אלימה, קרינג'ית ורעילה. קבלו את הרומנים הכי גרועים, הזיווגים הכי תמוהים ואת טום קרוז מדבר עם חייזרים. רגע, מה? וואלה! סלבס מתנזרת

מייגן פוקס ומאשין גאן קלי התארסו ושתו אחד לשנייה את הדם/NOW יוחנן טווינה

ט"ו באב שמח! מזל טוב לכל הזוגות הדביקים והאוהבים, מזל טוב לכל אלו שיודעים מהי מערכת יחסים טובה ובריאה, כזו שכוללת כבוד הדדי, חופש, הערכה ואהבה. הזוגות שנהנים יחד וגם לחוד, שמסתדרים עם המשפחות של בני ובנות הזוג, שקובעים דייטים כדי לשמור על הלהט בקשר, שנותנים מחמאות, שואלים שאלות ומקשיבים לתשובות, שמחכים אחד לשנייה עם פרקים שבהם צופים יחד ובאופן כללי כאלו שציינו את המועד המיוחד יחד.

למי אנחנו לא מאחלים מזל טוב? לכל אלו שנמצאים בזוגיות שכבר מזמן הייתה צריכה להסתיים. אתם יודעים, כזו שבה כולם מסביב רואים שהכל חורק, אבל לבני הזוג לא אכפת. זוגיות רעילה ולא בריאה היא משהו שקורה לרובנו, וזה מצער מאוד. לבני המזל מדובר בשלב בחיים, כזה שמסתיים בפיצוץ בדרך כלל, אבל ההחלמה ממנו מביאה איתה תובנות ומאפשרת להמשיך הלאה.

אתם יודעים איפה אפשר לראות המון מערכות יחסים לא בריאות? בהוליווד, כמובן. עם נישואים שמחזיקים בין 24 שעות לשבוע ואינספור דרמות ובלאגן, אנחנו זוכים לראות את כל הרעל נשפך לכל מקום ואולי אפילו ללמוד משהו. הנה רק כמה דוגמאות:

א-לי-מות: ריהאנה וכריס בראון

ריהאנה וכריס בראון בקס פרסי בגראמי ה-55, לוס אנג'לס, פברואר 2013. Christopher Polk, GettyImages
ריהאנה וכריס בראון בקס פרסי בגראמי ה-55, לוס אנג'לס, פברואר 2013/GettyImages, Christopher Polk

היום ריהאנה היא אמא גאה ומגניבה שמגלגלת מיליארדים עם חברת הקוסמטיקה שלה, מותג ההלבשה התחתונה שלה ועוד עסקים ענפים, אבל ב-2009, כשרירי הייתה זמרת מגה מפורסמת שיצאה עם כריס בראון. מערכת היחסים שלהם לא הייתה פומבית במיוחד, אבל כן עלתה לכותרות כשרירי הגיעה לתחנת המשטרה כשהיא מלאה בסימנים כחולים.

השניים רבו ברכב וכריס הטיח את הראש שלה בלוח השעונים ונתן לה אגרוף, מה שהתקבל בזעזוע בעולם המוזיקה כריס קיבל חמש שנים על תנאי, עבודות שירות, יעוץ בנושא אלימות במשפחה וצו הרחקה מצידה של הזמרת. החלק המזעזע ביותר הגיע כמה שנים אחר כך, כשהשניים חזרו להיות יחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מקלאס לקרקס: ג'וני דפ ואמבר הרד

ג'וני דפ + אמבר הרד. ספלאש
ג'וני דפ + אמבר הרד/ספלאש

זה התחיל ברומן סוחף בין אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד לשחקנית מתחילה ומהממת, ונגמר במשפט פומבי ששפך את כל הרפש הצהוב והמזעזע של הזוגיות שלהם לעיני כל העולם. האם אמבר הרד הייתה אלימה כלפי ג'וני דפ? האם היא הכתה אותו, זרקה עליו דברים, קיללה אותו והשפילה אותו?

בית המשפט פסק שכן, ושלג'וני מגיעים פיצויים על השם הרע שהוציאה לו. בינתיים, עורכי הדין של ג'וני קיבלנו מעמד של כוכבי על, הוא קיבל בחזרה את חייו ואת הקריירה שלו, ואנחנו זכינו בבידור אינסופי עם נגיעה נאה של קרינג'.

אני, אתה והכנסיה: טום קרוז וקייטי הולמס

טום קרוז וקייטי הולמס, ניו יורק, ספטמבר 2010. nelson bernard, GettyImages
טום קרוז וקייטי הולמס, ניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, nelson bernard

ואם כבר כוכבים הוליוודיים ושחקניות מתחילות ויפות, חייבים להיזכר ברגע בו טום קרוז וקייטי הולמס התאהבו. היא סיפרה שהיו לה פוסטרים של קרוז על הקירות כשהייתה ילדה, וחשבנו שזו מערכת יחסים נוצצת שסיפורי סינדרלה עשויים מהם, אבל לאט לאט הכל התחיל להתפורר.

טום התגלה כסיינטולוג אובססיבי, והשמועות דיברו על כך שהכנסייה ערכה אודישנים והחליטה עבורו על מערכת היחסים. קייטי הגישה בקשה לגירושים אחרי שש שנים של נישואים, ככל הנראה כשטום רצה להכניס את ביתם סורי לכנסיה באופן רשמי. היום בין קרוז להולמס אין כמעט שום קשר ולא, גם לא בין טום לסורי. בהסכם ביניהם נקבע שהיא תקבל סכומי עתק כדי לשמור על שתיקה, אז אפשר להבין למה היא בוררת עבודות בשנים האחרונות.

טרגדיה מלכותית: הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס

הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה בחתונתם 29.7.1982. AP
הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה בחתונתם 29.7.1982/AP

הם אולי לא היו זוג הוליוודי, אבל הם בהחלט אחד הזוגות הנוצצים בעולם, ומערכת היחסים בין השניים קיבלה אינספור סרטים, סדרות וסרטי דוקו. הנסיכה דיאנה הייתה התגלמות האלגנטיות והסטייל, והיא נישאה לנסיך המבוקש ביותר בעולם.

מערכת היחסים בין השניים הייתה הכל חוץ מאוהבת, והסדקים היו שם מההתחלה. קצת צפוי, שהרי מדובר בנישואים שכל מטרתם היא לחזק את בית המלוכה. דיאנה סיפרה בראיון על הקשיים שלהם, על הבולימיה עמה התמודדה ועל הסבל שלה בבית המלוכה. לבסוף, היא נהרגה בתאונת דרכים עם מי שככל הנראה היה המאהב שלה, והנסיך צ'ארלס המשיך לזרועותיה של קמילה, אהבת נעוריו והצלע השלישית בקשר החולה הזה.

דם ואובדנות: מייגן פוקס ומאשין גאן קלי

השחקנית מייגן פוקס והזמר משין גאן קלי. רויטרס
השחקנית מייגן פוקס והזמר משין גאן קלי/רויטרס

אחד הביטויים החדשים שקיבלנו מהוליווד ותפס תאוצה עם החיבור בין השניים האלה הוא Energy Vampire - ערפדי אנרגיה. הכוונה היא לאנשים שנכנסים לזוגיות ושואבים את כל האנרגיה ושמחת החיים מבני ובנות הזוג שלהם.

הניתוחים מראים תמונות של מאשין גאן קלי לפני מערכת היחסים עם מייגן פוקס, כשהוא נראה מחויך ושמח, עם עור פנים בריא ומראה כללי של כוכב. מאז שהוא ומייגן יחד, המצב מתדרדר. הוא לא רק נראה חולני ועצוב יותר, הוא גם מספר על מצב נפשי רעוע במיוחד, שכלל גם ניסיון התאבדות בזמן שהוא בטלפון עם מייגן (שבכלל היתה בבולגריה). אין ספק שמערכת היחסים בין השניים, שכוללת בין היתר שתיית דם הדדית, לא עושה טוב לאף אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully